ShAvAnO Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg vil gjerne skaffe meg et kabinett med hjul. Synes dette virker veldig praktisk, samt at man får løftet kabinettet litt opp fra gulvet og på den måten unngår støv. Problemet er at jeg nesten ikke finner kabinetter med hjul på webshopene. De eneste jeg har sett finnes hos Microplex, men ingen av disse passer til mitt bruk. Lian Li er etter min mening altfor dyre. Cooler Master Stacker passer meg ikke fordi det er dårlig isolert mot støy, og Image & Shapetek er for høye til å plasseres under skrivebordet mitt. Finnes det ikke andre kabinetter med hjul enn disse? Jeg har sett på utallige webshoper, men jeg har ikke funnet noen. Hadde vært fint om noen kunne gi meg et tips om hvor slike kabinetter er å oppdrive. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kan vel kjøpe hjul selv å feste, lett det Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ja.. Kjøp deg noen hjul og borr hull i bunn av kabinettet og så skru de inn:) Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva med dette kabinettet? Er kanskje for breit. Fungerer kjempebra for meg. Har endelig plass til det jeg skal ha inni der også. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Microplex.no har store kabinetter med hjul.. se på Kabinetter -> Image&Shapetek Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Microplex.no har store kabinetter med hjul.. se på Kabinetter -> Image&Shapetek lest innlegget til trådstarter ? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Microplex.no har store kabinetter med hjul.. se på Kabinetter -> Image&Shapetek lest innlegget til trådstarter ? <--- stupid Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 anbefaler deg å kjøpe et yeong yang, hvis du har lyst på god plass og et kabinett med jul. jeg har et selv som jeg låner. det er det mest ypperlige kabbiset jeg har sett. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 DETTE kjøpte jeg, meget billig med strømforsyning.. Men har ikke peiling om denne er bra, men kabinettet og en haug med deler kommer i morgen!! GLEDER MEG Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 anbefaler deg å kjøpe et yeong yang, hvis du har lyst på god plass og et kabinett med jul. jeg har et selv som jeg låner. det er det mest ypperlige kabbiset jeg har sett. kjøpte hjul til serverren min på clash olson. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 OFF TOPIC: Dell Hadde en del før, men det er bare tull med de Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Noen bilder av Yeong Yang her Dårlige bilder desverre, var ikke meninga og ta bilder av selve pcen, men av ny vannkjølingsløsning. Og fryseboksen fungerte fint på 12v fra pcen Ble godkjent av crew på lan også. ungikk hvitvare regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå