L4r5 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg vurderer jeg skulle kjøpe et tastatur til ei jente som har bursdag til Torsdag. Jeg vet ikke helt hva jeg skal velge. Har gode erfaringer fra før på Logitech produkter så jeg tenkte litt på et tastatur fra dem (liker ikke MS-tastatur så ikke foreslå det) Kriteriene for valg av tastatur er (disse står ikke i noen bestemt rekkefølge): -pris (Jeg er ikke akkurat rik) -design (Du vet hvordan jenter er ) -lydnivå (Hun liker ikke klikk-klakk lyder) -multimediataster (Hun bruker PC'en ekstremt mye til WinAmp o.l.) Noe annet jeg burde tenke på? Hvilke tastatur anbefaler dere ut i fra disse fire kriteriene? EDIT: omformulering Endret 8. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Logitech UltraX er vel det peneste tastaturet jeg vet om.. men det har jo mangel på multimedia taster da.. ikke at man trenger det i winamp da ettersom det bare er og bruke numpad'n til det meste.. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 men det lager klikkelyder da, altså Logitech UltraX! Les testen på det på her på hw Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Dette ser veldi "lookie lookie" ut http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...BZKBELBL2018MSI]tastatur 1[/url] eller så ville jeg anbefale multimedia tastaturet herifra velg å vrak... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Dette ser veldi "lookie lookie" uthttp://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...BZKBELBL2018MSI]tastatur 1[/url] eller så ville jeg anbefale multimedia tastaturet herifra velg å vrak... eh... var det velg "et" vrak du mente? snakker vi ikke clas olson kvilitet der? EDIT: Det fra Microplex var jo litt sikle faktor på da... Men er det noen som vet om det "bråker"? Endret 9. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det clasohlson tastaturet er et KVALITETS tastatur som jeg har selv og er meget fornøyd med.... det mist/bZerk tastaturet har design... Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 for og finne multimedia tastaturet går du på "a-å, trykker på t, trykker på en link som heter "tastatur" og skroller deg ned til multimedia tastatur".... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Har finni det men synes ikke det så så veldig spesielt ut... Da tror jeg at jeg får mer for pengene hos microplex Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 tviler på det mist er kjent for stillegående vifter... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Tror nok jeg går for MIST'en, ja... Men jeg tar nok den sorte versjonen... Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Og når du får testet den, kunne du ha fortalt hva for en tastaturteknologi som ble benyttet? Dvs "scissor-keys" (ala Bærbare maskiner), eller vanlige sånn gummimatteteknologi? Tviler på at det er noe mekanisk teknologi (fjører og slikt) på det tastaturet. De så litt lekre ut de tastaturene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Det ble noe annet enn hardware i gave, men jeg tror nesten jeg må kjøpe meg et slikt tastatur selv... Skal selvsagt gi tilbake melding om hvordan tastaturet er... Er mest nysgjerrig på om det er mulig å slå av lyset på tastaturet når det er tid for å sove... Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 trur egentlig ikke det.... Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Microsoft Multimedia Keyboard er et veldig bra valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå