Evelin Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Først av alt så må jeg si at jeg ikke er så veldig inne på kamera o.l. Har selvfølgelig eid divere fotoapparater, samt et digitalcamera for noen år siden. Skal gå til innkjøp av kamera i nærmeste fremtid og skal bruke det til familiebilder, barn o.l. Etter å ha lest frem og tilbake i forumet er jeg kommet frem til: Canon Ixus 40 eller Sony Cyber-shot DSC-W1/sony p100. Noen som kan forklare meg største forskjellen mellom disse to? 1 megapixel skiller vel disse to typene, men har det mye å si for bildekvaliteten? Er ute etter et kamera med god bildekvalitet og som er brukervennlig/og forholdsvis rask. Så derfor lurer jeg på hvilke av disse vil være det beste kjøpet for meg. Er også litt redd for å kjøpe et kamera som jeg må "rygge" langt bak med for å få med meg de jeg skal fotografere Håper noen har tid å føre meg på riktige veier, slik at jeg klarer å bestemme meg før jul Evelin Lenke til kommentar
Maren Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 SKulle kjøpe meg samme sony som du har sett deg ut, men har lest inne på forumet at bildene er av noe dårlig kvalitet.. Lenke til kommentar
apple Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Både Panasonic FX2 og FX7 er langt bedre en begge kameraen og ca samme prisklasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå