pacific_leon Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 skal kjøpe meg Sony Cyber-shot DSC-W1 og et minnekort nå. 1.hvor mange bilder kan eg ta med et 1gb minnekort når eg velger beste bildekvalitet? 2.kan eg bestille minnekort fra usa eller vil det ikke virke pga. forskjellige formater (pal,ntsc) ? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har V1-kameraet og jeg har foreløbig kun en standard 128Mb-brikke og den får jeg 51 bilder ut av når jeg tar i full oppløsning, MEN i 3:2 format siden jeg liker å jobbe i det samme formatet som 35mm, dvs slik at ingenting blir forringet når jeg printer ut i 10x15cm bilder. Og bare kjøp ifra USA, det har ingenting å si! Lenke til kommentar
pacific_leon Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 okei, da tror eg 1gb holder i massevis, men noen som har en link til hvor eg kan kjøpe vidvinkel linse til kameraet, har leita på nettet uten mye resultat Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Vet iallefall om Sony online: http://shop.sonystyle-europe.com/SonyStyle...hopId=SST_NO_EN Trykk på "suggested accessories!" Endret 8. desember 2004 av Janmandelid Lenke til kommentar
pacific_leon Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) flott takk skal du ha edit: lense adaptor ring...hva er det? må visst ha det visst eg skal bruke vidvinkel linsa Endret 8. desember 2004 av pacific_leon Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Bare hyggelig å hjelpe! Har fått så mye hjelp her inne jeg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå