Nilsen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg kjøpte disse hos 3dfxcool under oslolan: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet837.htm (alu. versjonen) Etter montering så steg tempraturen med 9grader o_O Skjermkortet er radeon 9800 pro. Jeg renset minnet med isopropanol først, så festet jeg de med den på-monterte teipen. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva brukte du før da? Hadde du ikke noe form for ribber før? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Ingen ting. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 eneste jeg kan komme på er vel at den "montere på tapen" isolerer, men det skal den vel ikke Lenke til kommentar
Daron Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hvordan er luftstrommen i kabinettet? Kjøleribber er litt avhengig av luft rundt seg.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har lian li pc75. bruker de to viftene i frot (som medfølger) Og de to i bakkant(de som fulgte med). Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hvordan måler du at temp steg? Dersom luftstrømmen i kabinettet er dårlig kan jo luft tempraturen i området rundt kjølerne øke, mens rammen faktisk blir kaldere. Edit: oversåg visst posten over. Fire kabinett-vifter burde jo gjøre susen. Men hvilken tempratur har økt ? Endret 8. desember 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Idle: uten ribber(målt direkte på ram): 42 med ribber(målt på kjøler): 56-57 o_O Endret 8. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er jo ikke rart du får annen temp. når du måler på noe som er såpass varmt at det faktisk trenger en kjøler. Prøv å mål på ribbene. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Tror jeg formulerte meg litt feil. Edited nå Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ribbene skal vel suge til seg varmen så den ikke er i rambrikkene. men alikevell det høres merkelig ut, tør jeg spørre hvordan du fåretar målingene dine? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Med temp. sensorene på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TOPMB500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå