Zlasher Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vel, jeg er ikke akkurat Hardware-kongen, og jeg lurer på: Kan en vanlig kjip DVD-brenner lese av vanlige DVD-rom (som Half Life2)? F. eks denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301944&cks=PRL ? Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ja, og den du linker til er da virkelig ikke noen kjip dvd-brenner! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Alle DVD-brenner kan lese DVD-rom (altså DVD-disc'er) ja. ANntar det var det du mente? Den du linket til er forresten meget bra og annbefales sterkt til alle som ikke skal ha en dyrere dual-layer brenner. -Stigma Endret 7. desember 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Zlasher Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Ach! Tusen takk, hva skulle jeg gjort uten Hardware? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ja, hva skaulle du gjort? Her en (nesten) ingenting for flaut å spørre om! Er jo en grunn til at vi er her? Forøvrig en knall brenner! Lenke til kommentar
Zlasher Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Hehe, godt å høre Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 1. Det er ingen dårlig brenner du linker til. 2. DVD-brenner... Hmm, en brenner som kan kopiere DVD'er, lurer på om den kan spille av DVD'er... Hehe Men som sagt; ingenting er flaut å spørre om her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå