siNch Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 :!: Dette hørtes nOOb ut men : * Spillet finner ikke disc 1, men disc 1 står faktisk i * Nero finner ikke Aopen CDRW 52/32, men Explorer leser og kopierer som bare det fra den. Hjeeeeelp??? Funker fint med CM4 cd'n men med IGI2 så finner den ikke cd-driven. Samme skjer med brenne programmet Nero. Den finner bare virtual device og ikke min Aopen CDRW 52/32, men jeg kan lese og kopiere alle cd-plater, og de kjører automatisk osv. Noen som har ordentlig peiling, eller en liten anelse om hva det kan være? :!: Lenke til kommentar
siNch Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 :!: Dette hørtes nOOb ut men : * Spillet finner ikke disc 1, men disc 1 står faktisk i * Nero finner ikke Aopen CDRW 52/32, men Explorer leser og kopierer som bare det fra den. Hjeeeeelp??? Funker fint med CM4 cd'n men med IGI2 så finner den ikke cd-driven. Samme skjer med brenne programmet Nero. Den finner bare virtual device og ikke min Aopen CDRW 52/32, men jeg kan lese og kopiere alle cd-plater, og de kjører automatisk osv. Noen som har ordentlig peiling, eller en liten anelse om hva det kan være? :!: Hmm! Fant det ut! IDE ATA/ATPI controller driverne fungerte ikke helt. Eller det var noe med SW? I allefall unnlot jeg å installere SW. Da gikk det fint. Når det gjelder NERO så var det en gammel version som ikke kjente igjen den nye Brenner'n min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå