Phone Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 nei, vet desverre ikke det... jeg er ikke hjemme heller, så gidder ikke stresse med det før jeg kommer hjem, for denne dataen er så treig... okey da, skal finne det på denne treige maskinen (som er dama sin forresten): du finner autofil på den lista, så er det under 2005, autofil 25.04.05.. i det programmet er det tre deler som omhandler nor-tech... (du kan forresten søke nederst i det vinduet der du velger program) (en annen fin drømmebåt: dollvik båtene... se autofil-program 22.11.04) Bra du fant dem, skal sjekkes ut nå. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) edit: gjerne med kaptein og crew på.. Endret 8. august 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sikkert ikke noe problem i helt stille sjø, men i godt over 300km/t skal ikke det mye til for ting går galt. Bare se på offshore båtene som "bare" går 200km/t. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sikkert ikke noe problem i helt stille sjø, men i godt over 300km/t skal ikke det mye til for ting går galt. Bare se på offshore båtene som "bare" går 200km/t. Toppfarten på offshorebåtene er rundt 260km/t da.. Var å så på det i Trondheim i helga.. Gikk noe fort ja.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sikkert ikke noe problem i helt stille sjø, men i godt over 300km/t skal ikke det mye til for ting går galt. Bare se på offshore båtene som "bare" går 200km/t. Toppfarten på offshorebåtene er rundt 260km/t da.. Var å så på det i Trondheim i helga.. Gikk noe fort ja.. Ok. Men det skjer mange ulykker i den farten. I 360km/t er sjangsen enda større. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 noen som så på autofil for noen uker tilbake? når han autofil typen prøvde en båt som gikk nesten like fort som jeilstreng sin? Lenke til kommentar
espkul Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Sikkert ikke noe problem i helt stille sjø, men i godt over 300km/t skal ikke det mye til for ting går galt. Bare se på offshore båtene som "bare" går 200km/t. Toppfarten på offshorebåtene er rundt 260km/t da.. Var å så på det i Trondheim i helga.. Gikk noe fort ja.. Ok. Men det skjer mange ulykker i den farten. I 360km/t er sjangsen enda større. Nor Tech båta går i 270-280 km/t Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 erlendru : Faren min har satt opp riggen på kaptein sabeltann sin båt... hehe.... (rigg: alt av tauverk) så det så... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Sikkert ikke noe problem i helt stille sjø, men i godt over 300km/t skal ikke det mye til for ting går galt. Bare se på offshore båtene som "bare" går 200km/t. Toppfarten på offshorebåtene er rundt 260km/t da.. Var å så på det i Trondheim i helga.. Gikk noe fort ja.. Ok. Men det skjer mange ulykker i den farten. I 360km/t er sjangsen enda større. Nor Tech båta går i 270-280 km/t Drit nå den farten da! Den er HØY! Det er poenget mitt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Med en Diesel motor på 300 hk kommer den på 1.1 mill. Har bestemt meg for at istedenfor å ha digert hus og sinnsyk bil, skal jeg heller ha finere og større båt. Ja, hadde jeg bare fått med damene ombord på en jord omreising ja Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 det hadde ikke gjort noe neei! damer er viktig og ha ombord, særlig når du skal noe viktig.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Kunne godt ha tenkt meg denne båten her, stappfull med damer Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Et godt ordtak sier noe sånt som: Når en mann ikke greier å tilfredstille en dame, prøver han med ti Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skal man fårst drømme så hvorfor ikke drømme om noe dyrt. Kunne godt tenke meg å konvertere en lik båt til lususbåt. Hadde vært noe å ræse rundt på fjorden med. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 erlendru : Faren min har satt opp riggen på kaptein sabeltann sin båt... hehe....(rigg: alt av tauverk) så det så... Om han har montert alt av tauverk har han kun hatt med den løpende riggen å gjøre Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Skal man fårst drømme så hvorfor ikke drømme om noe dyrt.Kunne godt tenke meg å konvertere en lik båt til lususbåt. Hadde vært noe å ræse rundt på fjorden med. Vet ikke om du har tatt vestamaran noen gang, men fytti hel**** så fort dem går. Hadde vært noe å frese rundt i det Lenke til kommentar
Mobile Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg ønsker meg en GH 11 DELUXE. Den er kul og stødig og går fort. Lenke til kommentar
Mobile Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg ønsker meg en GH 11 DELUXE. Den er kul og stødig og går fort, også har den kult skråg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå