pelsdyret85 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) hvis du skal ha "sadel båt" vil eg anbefale with... syns den har mange finere detajer enn hobby.. Endret 31. juli 2005 av alexsnader Lenke til kommentar
lasus Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) hvis du skal ha "sadel båt" vil eg anbefale with... syns den har mange finere detajer enn hobby.. jeg viste hobbyen , fordi den har jeg råd til Endret 31. juli 2005 av lasus Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 åja jaja... hva koster hobbyen ny da? Har du hørt om og kjøpe brukt eller? Lenke til kommentar
lasus Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 åja jaja... hva koster hobbyen ny da? Har du hørt om og kjøpe brukt eller? etter som e har forstått så er hobbyen ny i år , den koster 23000 ny med konsol og with 320 rider koster 31000 ny med konsoll Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Hadde jeg vert deg. Så hadde jeg spart litt til og kjøpt en with. Om du blir lei den 9,9`en, så er max.motor på hobby`en 15hk. Og på en With er det 20hk eller 25hk. EDIT: + At with`en har sikkert et mye bedre skrog som gjør at den går fortere f.eks. Endret 31. juli 2005 av eiv880 Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Drømme båten er en Bavaria båt. Riktignok en Bavaria 29'. Med en Diesel motor på 300 hk kommer den på 1.1 mill. Har bestemt meg for at istedenfor å ha digert hus og sinnsyk bil, skal jeg heller ha finere og større båt. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ser at wallybåten er med i "the island", "må sees" Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Drømme båten er en Bavaria båt. Riktignok en Bavaria 29'. Med en Diesel motor på 300 hk kommer den på 1.1 mill. Har bestemt meg for at istedenfor å ha digert hus og sinnsyk bil, skal jeg heller ha finere og større båt. Jeg skal iallfall heller ha sinnsyk bil. Drømmen er Mitsubishi Lancer Evo 8 Lenke til kommentar
Phone Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ser at wallybåten er med i "the island", "må sees" Når det gjelder båter i filmer, noen som vet hvilken båt som var med i Sahara? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) nå har jeg bladdet litt frem og tilbake i denne tråden, og jeg må si at det er mye hydrolift og wally som går igjen, ikke overraskende... men det som overrasker meg, er at ingen (beklager hvis det var noen) har sagt et kløyva ord om Nor-Tech... Dette er jo båtenes gud, havets konger, vannets prosjektil! edit: bilde Endret 4. august 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ser at wallybåten er med i "the island", "må sees" Så det på reklamen. Den båten er SKAMKUL. <3 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 nå har jeg bladdet litt frem og tilbake i denne tråden, og jeg må si at det er mye hydrolift og wally som går igjen, ikke overraskende...men det som overrasker meg, er at ingen (beklager hvis det var noen) har sagt et kløyva ord om Nor-Tech... Dette er jo båtenes gud, havets konger, vannets prosjektil! edit: bilde Nice! Sikkert ikke billig Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) ikke billige nei... fyren som driver nor-tech sjappa er kommer fra arendal... de har også kontor i arendal, så det er ofte mange av disse båtene der... det var en fyr som betalte 500 tusen kroner for å få lakkert nor-tech båten sin..!! anbefaler autofil-episodene som ligger på nrk-nett der de har en repotasje fra nor-tech... edit: skrev dollar, mente kroner... Endret 7. august 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Phone Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Vet du hvilke episoder det er? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 nei, vet desverre ikke det... jeg er ikke hjemme heller, så gidder ikke stresse med det før jeg kommer hjem, for denne dataen er så treig... okey da, skal finne det på denne treige maskinen (som er dama sin forresten): du finner autofil på den lista, så er det under 2005, autofil 25.04.05.. i det programmet er det tre deler som omhandler nor-tech... (du kan forresten søke nederst i det vinduet der du velger program) (en annen fin drømmebåt: dollvik båtene... se autofil-program 22.11.04) Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nor-tech båten er konge ja. Men, uopnåelige for omtrent alle. Men, hadde man hatt en slik båt, hadde det jo vært litt "artigt" å faktisk kjøre forbi Spirit Of Norway båten. Er egentlig galskap å kjøre Nor-Tech båter her i Norge. Mener ene Nor-Tech båten hadde toppfart på 160 miles. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 de har laget en båt som gikk over 200 miles... det er fort det...! (over 320 km/h) tror en 37 foters v-bunn koster rundt 4 mill norkse, uten norske avgifter... (så forresten Trond (som driver nor-tech) i arendal for 2 uker siden... han var der sammen med 5 nor-tech båter...) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 de har laget en båt som gikk over 200 miles... det er fort det...! (over 320 km/h) Det er livsfarlig! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det er en sak, men tenk deg å kunne passere 300km/t da, å det på vannet Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 som trond selv sier i repotasjen til autofil: "båtene er konstruert for å tåle det"... så jeg ville følt meg ganske trygg, og med masse sommerfugler i magen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå