Gå til innhold

Din drømmebåt her:D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vert deg. Så hadde jeg spart litt til og kjøpt en with.

Om du blir lei den 9,9`en, så er max.motor på hobby`en 15hk. Og på en With er det 20hk eller 25hk. :green:

EDIT: + At with`en har sikkert et mye bedre skrog som gjør at den går fortere f.eks.

Endret av eiv880
Lenke til kommentar
Drømme båten er en Bavaria båt. Riktignok en Bavaria 29'.

Med en Diesel motor på 300 hk kommer den på 1.1 mill.

Har bestemt meg for at istedenfor å ha digert hus og sinnsyk bil, skal jeg heller ha finere og større båt.

Jeg skal iallfall heller ha sinnsyk bil. Drømmen er Mitsubishi Lancer Evo 8 :green:

Lenke til kommentar

nå har jeg bladdet litt frem og tilbake i denne tråden, og jeg må si at det er mye hydrolift og wally som går igjen, ikke overraskende...

men det som overrasker meg, er at ingen (beklager hvis det var noen) har sagt et kløyva ord om Nor-Tech... Dette er jo båtenes gud, havets konger, vannets prosjektil! :love:

edit: bilde

post-194-1123198735_thumb.jpg

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
nå har jeg bladdet litt frem og tilbake i denne tråden, og jeg må si at det er mye hydrolift og wally som går igjen, ikke overraskende...

men det som overrasker meg, er at ingen (beklager hvis det var noen) har sagt et kløyva ord om Nor-Tech... Dette er jo båtenes gud, havets konger, vannets prosjektil! :love:

edit: bilde

Nice! Sikkert ikke billig :love:

Lenke til kommentar

ikke billige nei... fyren som driver nor-tech sjappa er kommer fra arendal... de har også kontor i arendal, så det er ofte mange av disse båtene der... :D

det var en fyr som betalte 500 tusen kroner for å få lakkert nor-tech båten sin..!!

anbefaler autofil-episodene som ligger på nrk-nett der de har en repotasje fra nor-tech...

edit: skrev dollar, mente kroner... :blush:

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

:blush: nei, vet desverre ikke det... jeg er ikke hjemme heller, så gidder ikke stresse med det før jeg kommer hjem, for denne dataen er så treig...

okey da, skal finne det på denne treige maskinen (som er dama sin forresten):

du finner autofil på den lista, så er det under 2005, autofil 25.04.05.. i det programmet er det tre deler som omhandler nor-tech... (du kan forresten søke nederst i det vinduet der du velger program)

(en annen fin drømmebåt: dollvik båtene... se autofil-program 22.11.04)

Lenke til kommentar

Nor-tech båten er konge ja. Men, uopnåelige for omtrent alle.

Men, hadde man hatt en slik båt, hadde det jo vært litt "artigt" å faktisk kjøre forbi Spirit Of Norway båten.

Er egentlig galskap å kjøre Nor-Tech båter her i Norge. Mener ene Nor-Tech båten hadde toppfart på 160 miles.

Lenke til kommentar

de har laget en båt som gikk over 200 miles... det er fort det...! (over 320 km/h)

tror en 37 foters v-bunn koster rundt 4 mill norkse, uten norske avgifter...

(så forresten Trond (som driver nor-tech) i arendal for 2 uker siden... han var der sammen med 5 nor-tech båter...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...