Gå til innhold

Din drømmebåt her:D

Anbefalte innlegg

Så en morsom båt i frankrike når jeg var der i fjor. Var en sånn borg sak med MASSE STORE båter. Color line størelse og jadda private båter :p. Men det var spesielt en båt som vi måtte se 2 ganger på.  En ca 60 Fotsbåt med overflate porpeller. Altså det er sykt. Overflate proppeler blir ikke veldig effektive før over 30 Knop :p. Og båten hadde luftintak på sidene større en en bil. Heftig båt sikkert 2-3000 Hk.

Men sjekk også ut Nordtech båtene de er også VILLE. (Autofil)

Men ellers hyrdolift S24 er KNALL  :dribble:  men ikke R heller Dieseln.

Du får S24-R i diesel også, men de yter ikke like mye.

Nei men hvor lenge holder en V8 500Hk med den lille tanken i den båten der da. Du greier jo over 40 Knop med Dieselen så det er helt greit. I tilleg til det så er det ikke alltid du kan kjøre så mye over 40knop med den båten fordi den overhodet ikke takler sjø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så en morsom båt i frankrike når jeg var der i fjor. Var en sånn borg sak med MASSE STORE båter. Color line størelse og jadda private båter :p. Men det var spesielt en båt som vi måtte se 2 ganger på.  En ca 60 Fotsbåt med overflate porpeller. Altså det er sykt. Overflate proppeler blir ikke veldig effektive før over 30 Knop :p. Og båten hadde luftintak på sidene større en en bil. Heftig båt sikkert 2-3000 Hk.

Nei men hvor lenge holder en V8 500Hk med den lille tanken i den båten der da. Du greier jo over 40 Knop med Dieselen så det er helt greit. I tilleg til det så er det ikke alltid du kan kjøre så mye over 40knop med den båten fordi den overhodet ikke takler sjø.

Påstår du at Hydrolift ikke lager gode skrog? Da tror jeg jammen du bør tenke om igjen. Hydrolift leverer sannsynligvis noen av de beste skrogene...

Lenke til kommentar

Påstår du at Hydrolift ikke lager gode skrog? Da tror jeg jammen du bør tenke om igjen. Hydrolift leverer sannsynligvis noen av de beste skrogene...

Det jeg sier er at de hydrolift båtene ikke tåler sjø i det hele tatt, bare se videoen dems så ser du det selv. Men det er fordi det er lette reserskrog. Hydrolift båtene er raske og rå tøffe men greier overhodet ikke sjø.

Lenke til kommentar

Jeg har mange drømmebåter... Dette er de båtene jeg synes er kulest og penest, hva skal man egentlig med en Princess V58?

Wellcraft Scarab (alle)

wellcraft-scarab26.jpg

1.jpg

Hydrolift C-31

53a.jpg

Windy 25 Mirage

25mirage00.jpg

Windy 28 Ghibli

Windy 34 Khamsin

34khamsin00.jpg

Goldfish 32

32_no-23a_v.jpg

Lenke til kommentar

Askeladden 805 Commuter

Hovedbilde_stort.jpg

Ekstrabilde_stort.jpg

342.jpg

296.jpg

217.jpg

222.jpg

Mål:

Lengde: 7,99 m

Bredde: 2,70 m

Vekt: ca 3250 kg

Motoralternativer:

1 x Cummings MerCruiser Diesel 4,2 ES 250 Bravo II 240 HK / 176,5 kW

2 x Cummings MerCruiser Diesel 1,7 MS 120 Alpha 2 x 116 HK / 2x86,5 kW

1 x Cummings MerCruiser Diesel 4,2 ES 300 Bravo III 287 HK / 211 kW

Standardutsyr:

- Pantry med kjøleskap

- Ferdig kabelstokk

- Port til badeplattform

- RIB fender

- Hydraulisk styresystem

- Tunnel for baugpropeller

- Varmt vann

- 2 stk. offshore pilotstoler

- 6 sitteplasser i cockp

- Sengeplasser 2 +

- Elektronisk fjernkontroll

- Elektrisk motorluke

- Bauskjold

Ekstrautstyr:

- Trimplan

- El. soltak

- El. toalett

- Vindusspyler

- Defroster

- C-80/E-80 Multifunksjonsskjerm med digitalt ekkolodd og kartplotter

Fartseksmpler:

- Motor: 2 x CMD 1,7 MS 120 Alpha 2 x 116 HP

- Personer: 2

- Fart: 30knop

- Motor: 1 x CMD 4,2 ES 300 Bravo III 287 Hp

- Personer: 2

- Fart: 37knop

Pris:

- Ca. 950'000,- m/standardutsyr og største motor

:vinne i lotto og kjøpe: :thumbup:

God Sommer!

Endret av jonas27389
Lenke til kommentar

Det jeg sier er at de hydrolift båtene ikke tåler sjø i det hele tatt, bare se videoen dems så ser du det selv. Men det er fordi det er lette reserskrog. Hydrolift båtene er raske og rå tøffe men greier overhodet ikke sjø.

Heilt enig me deg der, hydrolift sine skrog tåle ikkje sjø utfra det eg har sett og hørt av andre sine erfaringa...

Syns det blir litt teit hvis masse 14-15 åringa skal sitte og sei hydrolift er kjempe god i sjøen og bla bla bla bare for det båtane ser fine ut og går fort.. men har dei prøvd? neei!

Lenke til kommentar

Det kommer helt ann på hvordan man definerer sjø. De tåler god del sjø, og det finner du ut av med et besøk på siden deres. Og hydrolift sine skrog er konstrusert på den måten at de flyr over bølgene, i en rett vinkel, uten å stupe ned med bauen først. Bare man tørr å guffe på litt, går det bra. Det er nok sjåføren som har gitt seg før båten med de som har dårlige erfaringer. Men at de ikke takler orkan og svære bølger kan jeg være enig i, men da er det vell ikke mange som har så lyst å drive å cruise rundt. Og da kjøper de heller ikke en båt til en million.

Edit: leif

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...