MADsen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 selv har jeg en winrace 13, med tohatsu 25hk. bilder: www.winrace.no verdt å sjekke ut! selv om cyber 370 koster svin, er de bra i bølger (hopper mye, men av en merkelig grunn får man ikke vondt i ræva) synd man må ha 35hk++ for å få fart og høyde på bølgene! Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 kom på en til. Shakespeare 12-13 fot. Umuligt og oppdra nå til dags Skulle gjerne hatt en. kjenner 1 som har en. men han nekter og selge den Nei, ikke shakespear. de er fin å se på, men man må ha en sinnsykt stor motor på de for å få fart på dem. pluss at de hopper dødsdårlig. og er elendig i svinger. gh11 ls lever bare på ryktene etter 10foteren. skal man ha båt i den klassen kjøper man enten with (rask, men slår ræven nummen på 3bølger) eller bever 350. kjappere enn gh, mye billigere, ikke så vond på bølger, men heller ikke så kjapp som with. dessuten er den den mest stødige av de tre. og theri microfun. dritt båt. skal man ha båt med fart, kjøp hellevik. men dem er det sykt få av. har ikke vært noen å se på autodb på nesten et år. 40knop med 40hk og plass til 3stk. 55knop med 60hk og "speedpropell" Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Nei, ikke shakespear. de er fin å se på, men man må ha en sinnsykt stor motor på de for å få fart på dem. pluss at de hopper dødsdårlig. og er elendig i svinger. gh11 ls lever bare på ryktene etter 10foteren. skal man ha båt i den klassen kjøper man enten with (rask, men slår ræven nummen på 3bølger) eller bever 350. kjappere enn gh, mye billigere, ikke så vond på bølger, men heller ikke så kjapp som with. dessuten er den den mest stødige av de tre. og theri microfun. dritt båt. So sant so sant! shakespear e heilt ræva i sjøen Gh 11 er skikkelig oppskytt, bever 350 er beire enn gh på alle måta. snakka av erfaringa! skal du ha en båt i den størelsen kjøp bever Lenke til kommentar
trulskromke Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 min drømme båt må nok bli en WindyZephyros 58 men highperformance og hydrolift er heller ikke helt borte.. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nei, ikke shakespear. de er fin å se på, men man må ha en sinnsykt stor motor på de for å få fart på dem. pluss at de hopper dødsdårlig. og er elendig i svinger. gh11 ls lever bare på ryktene etter 10foteren. skal man ha båt i den klassen kjøper man enten with (rask, men slår ræven nummen på 3bølger) eller bever 350. kjappere enn gh, mye billigere, ikke så vond på bølger, men heller ikke så kjapp som with. dessuten er den den mest stødige av de tre. og theri microfun. dritt båt. So sant so sant! shakespear e heilt ræva i sjøen Gh 11 er skikkelig oppskytt, bever 350 er beire enn gh på alle måta. snakka av erfaringa! skal du ha en båt i den størelsen kjøp bever lenge sia jeg har hvert her..men jeg har en 60hk på en hobby 430 sport nå..den har egentlig max på 30hk.. men det går nå fint. har en with dromedille med 15hk også..men trenger en båt som vil gå ca. 40 knop med den 60hk'en.. :/ hobby'en går i 33 :S det er lite.. med 30hk skal den gå i 26.. trenger altså en liten båt man får stor fart med 60hk.. Lenke til kommentar
above Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 selv har jeg en winrace 13, med tohatsu 25hk. bilder: www.winrace.no verdt å sjekke ut! selv om cyber 370 koster svin, er de bra i bølger (hopper mye, men av en merkelig grunn får man ikke vondt i ræva) synd man må ha 35hk++ for å få fart og høyde på bølgene! Aner du hva max motorstr er på cyber 370? Lenke til kommentar
above Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ok. Vet at det er max hk de selger med den, men visste ikke om det gikk an å ha større motor på den. Men selfølgelig, den er jo ganske lav bak.. Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Må bare: Vi har en svær plastjolle med 6 HK påhengsmotor. Går faktisk ganske kjapt. Ca 6 Knop. Hehe Det er min drømmebåt. (Bruker den bare 1-2 km ut på fjorden) Lenke til kommentar
paroa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ok.Vet at det er max hk de selger med den, men visste ikke om det gikk an å ha større motor på den. Men selfølgelig, den er jo ganske lav bak.. Tror dette er maks, jeg snakket med en fra det firmaet (sikkert en selger) på sjøen for alle 2001 eller noe å da synes jeg å huske 25hk var maks.. Lenke til kommentar
above Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ok.Vet at det er max hk de selger med den, men visste ikke om det gikk an å ha større motor på den. Men selfølgelig, den er jo ganske lav bak.. Tror dette er maks, jeg snakket med en fra det firmaet (sikkert en selger) på sjøen for alle 2001 eller noe å da synes jeg å huske 25hk var maks.. Oki Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Eneste båten for meg er en sånn oppblåsbar gummibåt jeg hadde da jeg var 8! Liten lett og trenger ikke for mye vedlikehold! Ett pust eller to i mnd. holder. På søken etter bildet fant jeg denne kuule sia for gummibåtentusiaster. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ser du har hatt det gøy ja.. :!: Lenke til kommentar
bjartis Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Alle må jo ha en eller flere drømmebåter!!! Vil bare si at alle som liker båter har forstått hvor man hvirkelig kan få store motorer, hvor man kan menge seg i så mye luksus du bare vil, mens du reiser () Og at man faktisk kan kjøre med promille på utrolige 0,8; Men i hvertfall: Her er noen av mine drømmebåter! Først ut kommer en av de bedre hyttebåtene. en Gozzi !7 open Ligger en del bilder av denne båten på www.gozzi.no (klarte ikke å åpne siden akkurat nå) Fordelen med denne båten er at den blir levert med innenbords dieselmotor.Dette er jo himmelien for alle som bruker båten mye! Sparer masse penger på drivstoff på å ha diesel. har også en toppfart på litt over 40 knop, noe som holder i massevis til hytten;) Min andre drømmebåt er en storebro. (http://www.boats.com/new-boats/storebro/390260/details.jsp) Dette er vel det ypperste svensken klarer å produsere, og noe av det mest lukseriøse du får under 50 fot. Som de fleset sikkert vet trenger man bare å være 16 år for å kunne styre denne skjønnheten! (med en meget feit lommebok må jeg nok legge til) Dere får kose dere med bildene folks! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Min andre drømmebåt er en storebro.(http://www.boats.com/new-boats/storebro/390260/details.jsp) Dette er vel det ypperste svensken klarer å produsere, og noe av det mest lukseriøse du får under 50 fot. Som de fleset sikkert vet trenger man bare å være 16 år for å kunne styre denne skjønnheten! (med en meget feit lommebok må jeg nok legge til) Dere får kose dere med bildene folks! Sweet boat Er vel slike alle drømmer om, meg inkludert. Men som sagt, du må ha en jævli feit lommebok om den skal være aktuell, eventuelt være på god fot med banken Uansett, har lite å utsette på criuseren, skulle kanskje vært litt kulere med tanke på ytre utseende. Litt mer design, ellers er den ûber alles innvendig. Kommer med bilder etterhvert....... Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hehe, drømmen min er vel en nydelig snekke med tøff tøff motor... Forstår ikke helt meningen med og kjøre bånn gass hele tiden, snekker er fine båter som ikke bruker alt for mye drivstoff.. *Elsker lyden til snekkene* Bilde : Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Hehe, drømmen min er vel en nydelig snekke med tøff tøff motor... Forstår ikke helt meningen med og kjøre bånn gass hele tiden, snekker er fine båter som ikke bruker alt for mye drivstoff.. *Elsker lyden til snekkene* Bilde : Hehe Hva er vel bedre enn en snekke, en pen sommerdag på sørlandet, med sneipen i munnen og en kjølebagg med kald pils?! Fiskesnøret i hånda også da selvfølgelig Lenke til kommentar
E-T Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 kom på en til. Shakespeare 12-13 fot. Umuligt og oppdra nå til dags Skulle gjerne hatt en. kjenner 1 som har en. men han nekter og selge den Nei, ikke shakespear. de er fin å se på, men man må ha en sinnsykt stor motor på de for å få fart på dem. pluss at de hopper dødsdårlig. og er elendig i svinger. gh11 ls lever bare på ryktene etter 10foteren. skal man ha båt i den klassen kjøper man enten with (rask, men slår ræven nummen på 3bølger) eller bever 350. kjappere enn gh, mye billigere, ikke så vond på bølger, men heller ikke så kjapp som with. dessuten er den den mest stødige av de tre. og theri microfun. dritt båt. skal man ha båt med fart, kjøp hellevik. men dem er det sykt få av. har ikke vært noen å se på autodb på nesten et år. 40knop med 40hk og plass til 3stk. 55knop med 60hk og "speedpropell" Nei, ikke shakespear. de er fin å se på, men man må ha en sinnsykt stor motor på de for å få fart på dem. pluss at de hopper dødsdårlig. og er elendig i svinger. svinger dårlig ? tett eller ? har en shakespeare magnum 15,6 me 120 HK . den svinger bra og går nokså bra jevla deilig kjørefølelse med shakespeare Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Så en morsom båt i frankrike når jeg var der i fjor. Var en sånn borg sak med MASSE STORE båter. Color line størelse og jadda private båter . Men det var spesielt en båt som vi måtte se 2 ganger på. En ca 60 Fotsbåt med overflate porpeller. Altså det er sykt. Overflate proppeler blir ikke veldig effektive før over 30 Knop . Og båten hadde luftintak på sidene større en en bil. Heftig båt sikkert 2-3000 Hk. Men sjekk også ut Nordtech båtene de er også VILLE. (Autofil) Men ellers hyrdolift S24 er KNALL men ikke R heller Dieseln. Endret 17. juni 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Så en morsom båt i frankrike når jeg var der i fjor. Var en sånn borg sak med MASSE STORE båter. Color line størelse og jadda private båter . Men det var spesielt en båt som vi måtte se 2 ganger på. En ca 60 Fotsbåt med overflate porpeller. Altså det er sykt. Overflate proppeler blir ikke veldig effektive før over 30 Knop . Og båten hadde luftintak på sidene større en en bil. Heftig båt sikkert 2-3000 Hk. Men sjekk også ut Nordtech båtene de er også VILLE. (Autofil) Men ellers hyrdolift S24 er KNALL men ikke R heller Dieseln. Du får S24-R i diesel også, men de yter ikke like mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå