Vågebu Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Denne var ikke så værst heller.http://foxxaero.homestead.com/files/Wierd_boat_WEB.jpg *låne kjøkkenbordet og påhengsen i sommer* Måtte vel blitt Wally Wallypower 118 eller den største Sunseeker-yatchen det Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Dolvik lager pene båter. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har ikke tengt så mye på drømme båten jeg har en båt jeg er svært fornøyd med en zodiac Pro open 550 med 115hk med siletto turbo propell 20'' om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hydrolift - Fly Without Wings hehe dei kan eg fort si meg enig i Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 kom på en til. Shakespeare 12-13 fot. Umuligt og oppdra nå til dags Skulle gjerne hatt en. kjenner 1 som har en. men han nekter og selge den Jeg hadde den i hakket større.. 16 fot, vist ikke jeg tar feil. Den med 90HK gjorde seg godt.. lite som greide å stille opp mot den i starten.. Noen som tok den i toppfart.. 50++ knop er mye.. o_0 Men jeg måtte selge den for å få meg bil.. og råd til å fortsettte med bilcross. Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Den Wallypower 118 var bare syyk men kunne nok væert fornøgd med en princess 65 Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 13 fot pioneer jolle med 5 hester er drømmebåten - D.J. Seriøst ment? Jeg har Pioner 13 med 9.9, og den går greit den for å si det sånn. Har en kamerat som har Pioner 9 med 5 hk, og han får den ikke opp i plan en gang. 9.9 er knall rett og slett. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 13 fot pioneer jolle med 5 hester er drømmebåten - D.J. Seriøst ment? Jeg har Pioner 13 med 9.9, og den går greit den for å si det sånn. Har en kamerat som har Pioner 9 med 5 hk, og han får den ikke opp i plan en gang. 9.9 er knall rett og slett. Ja 10 hk er ei fin maskin :-) På ein liten båt :-) Prøv 20 ein gang du... tviler på at du vil ta den av etter at du har prøvd Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg fikk plutselig en til drømmebåt Princess 25m Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Latterlig med alle som vil ha kjappe cruiserbåter... Er bare overdimensjonert badekar med stor motor som koster 50kr/minuttet å kjøre. Hvem gidder? Blir fartsblind på 3 timer... Da er det mer hensiktsmessig med en slik: Mye mer glede fra en slik, og lavere forsikring og driftsutgifter i tillegg PS:Ingen aning om hvordan jeg forminsker bildet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 13 fot pioneer jolle med 5 hester er drømmebåten - D.J. Seriøst ment? Jeg har Pioner 13 med 9.9, og den går greit den for å si det sånn. Har en kamerat som har Pioner 9 med 5 hk, og han får den ikke opp i plan en gang. 9.9 er knall rett og slett. Ja 10 hk er ei fin maskin :-) På ein liten båt :-) Prøv 20 ein gang du... tviler på at du vil ta den av etter at du har prøvd 17hk er også morsom på 9foter Zodiac 22knop. Hirrhirr Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) 13 fot pioneer jolle med 5 hester er drømmebåten - D.J. Seriøst ment? Jeg har Pioner 13 med 9.9, og den går greit den for å si det sånn. Har en kamerat som har Pioner 9 med 5 hk, og han får den ikke opp i plan en gang. 9.9 er knall rett og slett. Ja, det er en perfekt fiskebåt i nærmeste innsjø, og trenger ikke større motor. - D.J. Endret 9. februar 2005 av DjSlayer Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 en liten gummi jolle er perfekt for meg, kan kaste den på taket og reise til ett vann og legge den ut i vannet, feste på 2hk motor og fiske den båten er forresten på vei snart Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Seiling er utrolig gøy, men ikke på langt nær så gøy i en halberg rassy eller sun odyssey DS. Når jeg seiler skal jeg seile fort. Topic: Drømme motorbåt: Hydrolift S24R - Fordi det totalt sett er en ekstremt rå båt. Drømme seilbåt: Enten en X-40 eller en Bavaria 42 Match. Uansett med komplett Elvström Sobstad Genesis seilgardrobe Lenke til kommentar
paroa Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Var innom de som bygger båt rett oppi strøket her, skulle gjerne hatt meg en goldfish, ikke så farlig hvilken, alle er kule! Synd at Goldfish flytta fra Frogn! Men det er jo Frogn som er dumme da... Lenke til kommentar
imastard Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 ein slik ein er min drøm Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Men vær litt realistiske da, nytter ikke å fyre inn bilde av "The World" og "Titanic" osv wink.gif måtte bare! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 selby 27 har eg lyst på den gang det blir familie Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Men vær litt realistiske da, nytter ikke å fyre inn bilde av "The World" og "Titanic" osv wink.gif måtte bare! Søt signatur. Hydrolift hadde vært skamtøft. Endret 23. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå