Espen-kun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva med en riva 115 athena ? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Savner fortsatt landindsplass til helikopteret mitt, men ellers har den vell stort sett alt det andre Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 tjaa, du kunne kanskje hørt med dem om det gikk ann å få til en liten helikopter plass Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er nå slik skrudd sammen at jeg ikke gidder og drømme om ting man aldri noensinne for råd til jeg da. Selv ikke med toppgevinsten i lotto. Så min drømmebåt (som jeg kanskje tar meg råd til en gang) er en Ibiza 26 Touring m/300HK'er Suzuki. Men inntillda får "balja" jeg har i dag duge, og det gjør den nok i noen år til regner jeg med. Skaljo ikke klage da... Har kjøpt oss Hus/Båt/Bil nå (splitter nytt bortsett fra husetsom er delvis arvet) så da for det holde for en stund Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Bare for å kverulere så har du ikke kjøpt ny bil når du leaser Min drømmebåt (som er realistisk å skaffe seg innen et par år) er Askeladden Wasper med Mercury 150HK på hekken Da med teakdørk og den "nye versjonen" når det gjelder puter. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hadde ikke vært feil med en Goldfish 36 P1 Supersport som leketøy... Var ute en tur med den under Båter i sjøen. Det gikk forholdsvis fælt, kan du si. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Bare for å kverulere så har du ikke kjøpt ny bil når du leaser Min drømmebåt (som er realistisk å skaffe seg innen et par år) er Askeladden Wasper med Mercury 150HK på hekken Da med teakdørk og den "nye versjonen" når det gjelder puter. Bare for å kverulere litt tilbake... Man har heller ikke kjøpt noen bil om man låner pengene. Det er fortsatt banken som eier bilen... I mitt tilfelle er det Møller som eier bilen, og når man låner så eier banken bilen. Kjøper man bilen kash (uten å låne) SÅ eier man bilen Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hadde ikke vært feil med en Goldfish 36 P1 Supersport som leketøy... Var ute en tur med den under Båter i sjøen. Det gikk forholdsvis fælt, kan du si. Jeg ville heller hatt en Goldfish 29 fot rib, den er rask og fungerer som en flott landstedsbåt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Windy Oceancraft 761 hadde heller ikke vært dumt. Den har egentlig litt lavere fribord enn jeg normalt liker, men båten i seg selv er veldig fin. Kjente en som hadde en slik båt og jeg fant fort sansen for den. Windy 28 Ghibli er nok en flott båt fra samme produsenten. Båten er stor, men er som et smykke på vannet. Nå skal ikke jeg sitte å drømme for mye om alle disse andre flotte båtene, da vi allerede har kjøpt drømmebåten. Uttern S64; Endret 5. januar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 *BILDE* Viknes 1030 sunbridge Nå har jo Viknes 1080 Sunbridge kommet Denne ser veldig spennende ut. 3 dobbelt lugarer. Det er hvertfall bra for oss "barna" Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sunseeker's nye flaggskip, Predator 130: Se filmen hos Youtube Videre har Princess kommet med sitt nye flaggskip på 105 fot, som blir den første båten i Princess sitt nye segment av båter i opptil 130 fots størrelse. En nordmann skal visstnok være blant de som allerede har bestilt en slik yacht. Til sist i dette innlegget, så bør Hydrolift sin nyeste all-arounder sx-22 nevnes: http://www.hydrolift.com/boats/sx-22.html Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Gidder ikke å poste bilde av 100-fots yachter og sånn, så jeg velger Maxum 1800sr: http://classified.nauticexpo.com/small-ads...800sr-3625.html Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvis jeg hadde hatt noen milloner til overs hadde det nok blitt en Ovni 445 eller en Dashew FPB 64. Ovnien er jo teknisk sett innen rekkevidde hvis jeg strammer inn litt ekstra... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Min drømmebåt; Nor Tech Supercat 5000 (49,9 fot). Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Så drømmebåten Princess 95MY kjøre forbi hytta i dag. Den ble da sett mellom Langesund og Kragerø. Måtte ut i båten for å få et brukbart bilde av skjønnheten: Endret 13. juli 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Traff også på den Princessen tidligere i sommer, hvor vi prøvde å sjekke opp den ene om bord, men uten hell Ihvertfall, fant til slutt ut at bestefaren til en venninne av meg hadde leid ut båten (han som eier Princess Norge eller noe i den duren), sånn hvis dere lurte. Syyykt båt. Lurer på om de hadde 8 stk som mannskap 24/7, med vaktskifte. Vannscooter og RIB på flybridgen osv. Men må si meg litt skuffet.. Det var faen ikke badestige på badeplattformen! Ha en flott sommer folkens! Båten min har lagt på verksted i over 3 uker nå, så fml. Skal ha det kjekt på jobb for dere Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg så "the wild thing" gå utenfor Lyngør for ca to uker siden! i motsjo med vel 2 meter bølger... Drømmebåten: Baia one hundred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå