Gå til innhold

Din drømmebåt her:D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå for tiden drømmer jeg om å ha tre båter:

En dalla pieta 16fot med 90 yamaha m/ cleaver prop. Som speedbåt.

Også om en askeladden 435 lite m/40 hk. Som turbåt.

Også en passport 277 m / 9,9 firetakt. Som lekebåt som ikke bruker bensin.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil helt klart ikke ha noe Oppskrytt Princess.

Skal du ha en Princess gir du altfor mye for pengene, men Azimut derimot ligger i ca den samme prisklassen men er mye bedre kvalitet.

Azimut 116

3367-new-launch-azimut-116-motor-yacht-azimutfrontpage.jpg

Dette er min drømme ferie båt.

Skjekk selv på http://www.azimutyachts.com/com/en/#/model...ridgerange/116/

Men dette er selvfølgelig bare en småbåt hvis man tenker på drømmebåten min som er å bli skipsreder å eie skip som Freedom of the seas, og den kommende Oasis of the seas (Finnlandsk kvalitet) som det opprinnelige norske rederiet Royal Caribbean eier.

Mvh

MrLohne

Lenke til kommentar
Men dette er selvfølgelig bare en småbåt hvis man tenker på drømmebåten min som er å bli skipsreder å eie skip som Freedom of the seas, og den kommende Oasis of the seas (Finnlandsk kvalitet) som det opprinnelige norske rederiet Royal Caribbean eier.

Mvh

MrLohne

Min drøm også det, å være skipsreder. :love: Dog for et rederi med penere skip enn RCCL da. Elsker båter med litt stil over seg, sånn som "Queen Mary 2".

Forresten, det er jo godt mulig at Royal Caribean blir norsk igjen da, sammen med et par andre ex-norske cruiserederier. Hadde vært flott det, om vi hadde fått tilbake den engang så stolte cruiseskipflåten vi hadde. :wee:

Lenke til kommentar

Mvh

MrLohne

Min drøm også det, å være skipsreder. :love: Dog for et rederi med penere skip enn RCCL da. Elsker båter med litt stil over seg, sånn som "Queen Mary 2".

Forresten, det er jo godt mulig at Royal Caribean blir norsk igjen da, sammen med et par andre ex-norske cruiserederier. Hadde vært flott det, om vi hadde fått tilbake den engang så stolte cruiseskipflåten vi hadde. :wee:

Enig;)

Har du vært på Cruise med RCCL før?

Det er så deilig å ligge i senga i suiten å ta opp telefonrøret å ringe etter room service.

Det er også bare hyggelige folk der:)

Enig i at RCCL skipene er så spessielt fine å se på utenpå men det er den fineste luksusen du kan få ombord i båten, med topp badeland, klatrevegg, snøballkasting osv... de har alt ombort på skipet og du kjeder deg ikke et sekund.

Har har bare vært på det nåværende største da, Freedom Of The Seas, vet jo ikke hvordan det er ombord i andre cruiseskip. Håper familien min ter meg med på det nye skipet Oasis Of The Seas når det kommer i desember.

Mvh

MrLohne

Lenke til kommentar

Drømme båten min for tiden er ikke noe mer enn en DELTA 25 SC. Med en Volvo Penta 5,0 GXI /DPS - 270 hk. Som den gjør ca 50knop med. Også for å slippe unna volvo sine problemer med d-serien. Prisen starter på rundt 700k.

Bare for å ha en båt til å starte med også heller bytte ut når det blir familie på gang osv.

delta25_10.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...