vbjornevik Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg ville hatt mange andre båter før jeg hadde kjøpt den. Eller hatt den som ekstrabåt Smak og behag <3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Epifant: Den båten der var rett og slett vakker. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Absolutt. Fant faktisk igjen nøyaktig den båten jeg så i Arendal; "Saga" fra Bergen. Mangler nesten bare mariniserte Maserati-åttere Lenke til kommentar
Rekso Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Drømme båten må vell bli en Nord West 420 Lenke til kommentar
mike93 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nå for tiden drømmer jeg om å ha tre båter: En dalla pieta 16fot med 90 yamaha m/ cleaver prop. Som speedbåt. Også om en askeladden 435 lite m/40 hk. Som turbåt. Også en passport 277 m / 9,9 firetakt. Som lekebåt som ikke bruker bensin. Lenke til kommentar
D-340 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Paragon 31 eller 25 Endret 6. september 2009 av D-340 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er det sånn wannabe Commuter? (ikke det at den ikke var fet). Lenke til kommentar
D-340 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Tja? <--> commuter.bmp Endret 7. september 2009 av D-340 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Kom den etter Commuter altså? Foreløpig er min drømmebåt, som kan bli til virkelighet i nærmeste fremtid, en Askeladden Wasper med Mercury 150 HK på hekken Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Er det sånn wannabe Commuter? (ikke det at den ikke var fet). Tenkte litt det samme som deg med engang. Ellers har vi båten Northstar eller Nordstar som hermer litt etter Targa. Endret 23. januar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
D-340 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Den kom etter Commuteren ja. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nordstar Patrol har vært pappa sin drømmebåt, men han sier at man kan få så mye annet for samme prisen. Lenke til kommentar
LarsLohne93 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg vil helt klart ikke ha noe Oppskrytt Princess. Skal du ha en Princess gir du altfor mye for pengene, men Azimut derimot ligger i ca den samme prisklassen men er mye bedre kvalitet. Azimut 116 Dette er min drømme ferie båt. Skjekk selv på http://www.azimutyachts.com/com/en/#/model...ridgerange/116/ Men dette er selvfølgelig bare en småbåt hvis man tenker på drømmebåten min som er å bli skipsreder å eie skip som Freedom of the seas, og den kommende Oasis of the seas (Finnlandsk kvalitet) som det opprinnelige norske rederiet Royal Caribbean eier. Mvh MrLohne Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Azimut 116, følte jeg måtte legge ved en film til denne.Har ikke lyd på filmen,men jeg tror ikke det behøves;) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Men dette er selvfølgelig bare en småbåt hvis man tenker på drømmebåten min som er å bli skipsreder å eie skip som Freedom of the seas, og den kommende Oasis of the seas (Finnlandsk kvalitet) som det opprinnelige norske rederiet Royal Caribbean eier. Mvh MrLohne Min drøm også det, å være skipsreder. Dog for et rederi med penere skip enn RCCL da. Elsker båter med litt stil over seg, sånn som "Queen Mary 2". Forresten, det er jo godt mulig at Royal Caribean blir norsk igjen da, sammen med et par andre ex-norske cruiserederier. Hadde vært flott det, om vi hadde fått tilbake den engang så stolte cruiseskipflåten vi hadde. Lenke til kommentar
LarsLohne93 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Men dette er selvfølgelig bare en småbåt hvis man tenker på drømmebåten min som er å bli skipsreder å eie skip som Freedom of the seas, og den kommende Oasis of the seas (Finnlandsk kvalitet) som det opprinnelige norske rederiet Royal Caribbean eier. Mvh MrLohne Min drøm også det, å være skipsreder. Dog for et rederi med penere skip enn RCCL da. Elsker båter med litt stil over seg, sånn som "Queen Mary 2". Forresten, det er jo godt mulig at Royal Caribean blir norsk igjen da, sammen med et par andre ex-norske cruiserederier. Hadde vært flott det, om vi hadde fått tilbake den engang så stolte cruiseskipflåten vi hadde. Enig;) Har du vært på Cruise med RCCL før? Det er så deilig å ligge i senga i suiten å ta opp telefonrøret å ringe etter room service. Det er også bare hyggelige folk der:) Enig i at RCCL skipene er så spessielt fine å se på utenpå men det er den fineste luksusen du kan få ombord i båten, med topp badeland, klatrevegg, snøballkasting osv... de har alt ombort på skipet og du kjeder deg ikke et sekund. Har har bare vært på det nåværende største da, Freedom Of The Seas, vet jo ikke hvordan det er ombord i andre cruiseskip. Håper familien min ter meg med på det nye skipet Oasis Of The Seas når det kommer i desember. Mvh MrLohne Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har nok ikke vært på cruise før nei. Derfor jeg kun bedømmer skipene ut fra hvordan de ser ut. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Drømme båten min for tiden er ikke noe mer enn en DELTA 25 SC. Med en Volvo Penta 5,0 GXI /DPS - 270 hk. Som den gjør ca 50knop med. Også for å slippe unna volvo sine problemer med d-serien. Prisen starter på rundt 700k. Bare for å ha en båt til å starte med også heller bytte ut når det blir familie på gang osv. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Gozzi har en tilsvarende båt som heter 29-jeep. Altså en 29 fots båt,med toppfart på 55knop.For å få denne hastigheten må man velge max motorstørrelse på 420hk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 De to siste her var lekre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå