Royal Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Min teori er at det er noe gæernt med hovedkortet. Har prøvd flere forskjellige skjermkort også, demontert alt flere ganger. Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Blir dere med på et google raid for å se om vi finner noe? Lenke til kommentar
Royal Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Blir dere med på et google raid for å se om vi finner noe? He he, det har jeg prøvd men fant ingen svar! Men hvis du finner noe så må du poste inn Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Min teori er at det er noe gæernt med hovedkortet. Hvorfor hovedkortet ? Minnekontrolleren ligger i CPU. Jeg har ikke boken for det kortet, men er CPU riktig satt opp? Tenker på evt. jumpere, spenning eller HT- frekvens.....? Lenke til kommentar
Royal Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Min teori er at det er noe gæernt med hovedkortet. Hvorfor hovedkortet ? Minnekontrolleren ligger i CPU. Jeg har ikke boken for det kortet, men er CPU riktig satt opp? Tenker på evt. jumpere, spenning eller HT- frekvens.....? Kan jo være cpu som du sier også, men ofte hvis cpu er defekt vil ikke maskinen starte, men jeg utelukker det ikke. CPU er satt riktig opp ja, den viser riktig i bios også! Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) 5 personer jeg spurte svarte cmos batteri rett ut.. skal snakke med en som jobber for IBM snart å høre om han vet noe nyttig. Endret 19. desember 2004 av Snipershot Lenke til kommentar
Royal Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 5 personer jeg spurte svarte cmos batteri rett ut.. skal snakke med en som jobber for IBM snart å høre om han vet noe nyttig. Skal det ikke komme opp egen feilmelding hvis det er batteriet da? Mener å huske det fra et tidligere Asus kort jeg hadde. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 5 personer jeg spurte svarte cmos batteri rett ut.. skal snakke med en som jobber for IBM snart å høre om han vet noe nyttig. Skal det ikke komme opp egen feilmelding hvis det er batteriet da? Mener å huske det fra et tidligere Asus kort jeg hadde. Så ta ut bateriet, og se om feilmeldingen kommer... Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 problemet med meg var at andre ram dimm ikke virket nå bruker jeg 1 og 3 og sliter med sata raid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå