ilpostino Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 har sett på specsene til blåtann at denne har en overføringshastighet på 723kbit/s. Noen som vet om det er faktisk denne hastigheten en får nåe en overfører feks mellom mobil og pc? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har prøvd med en kamerats K700. Windows oppgir da at overføringen skjer i ca 25 kb/s. 723kbit/s skulle jo tilsvart 90 kb/s. Har lite erfaring, men kanskje det varierer fra tlf. til tlf. (det står på Donglen min at den skal klare 723kbit/s). Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har SE K700i og Nokia 6230 her og begge lligger på ca. 25 kb/sec. Hadde en Siemens S65 her tidligere, den gikk bare på 6 kb/sec. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg tror muliggens at det er sånn at BT'n i PC'n støtter høyere hastighet enn den som sitter i mobilen. Jeg har en Nokia 6230 og en Billionton USB-dongle. USB-donglen støtter hastighet på 723kbps, men når jeg overfører filer fra PC til mobil ligger jeg på det samme som dere andre sier ca. 25kbps. Kan jo kanskje ligge noe i at mobilen rett og slett ikke klarer høyere hastighet enn 25kbps. Men dette er bare en teori... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå