Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor stor forskjell det blir i mellom en 120" radiator og en 240"?

Jeg har socket A versjonen av dette settet, og byttet til 240" radiator. Temperaturen sank kun med 2-3 grader. Dette er uten vifte på radiatoren, dvs. passiv kjøing.

er det hull for nippler på siden av tanken slik som denne? : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTRES2

Det er ikke hull på siden av min. Hva skal man med det?

Edit: I produktbeskrivelsen hos Microplex står det at det er tanken med 4 hul for nipler.

Endret av meeg
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor stor forskjell det blir i mellom en 120" radiator og en 240"?

Jeg har socket A versjonen av dette settet, og byttet til 240" radiator. Temperaturen sank kun med 2-3 grader. Dette er uten vifte på radiatoren, dvs. passiv kjøing.

er det hull for nippler på siden av tanken slik som denne? : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTRES2

Det er ikke hull på siden av min. Hva skal man med det?

Edit: I produktbeskrivelsen hos Microplex står det at det er tanken med 4 hul for nipler.

da kan slangene gå på siden av tanken som er nødvendig i bla. mitt kabinett.

Fikk bekreftet at det er nippler på siden av digatlimpuls..

Lenke til kommentar

Well, er det noen her som bet på tilbudet? Jeg vurderer saken fortsatt, mitt forrige system tok kvelden på en tragisk måte og jeg har nå vært luftkjølt i flere måneder.. Vurderer faktisk seriøst dette tilbudet, om ikke ytelsen er den aller beste så er det nå i alle fall stille.

Lenke til kommentar
400,- dyrere hos Microplex = Bra tilbud :thumbup:

Haha, Microplex og DI bruker samme teksten:

Det er jo Microplex og Studiedata som lager og selger MIST, så det er ikke så rart de bruker samme tekst. DI er bare en salgskanal.

Greit nok de bruker samme teksten, men vart VELDIG rart med den "Vi er beskjedne av natur....."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...