Gå til innhold

Ny mini Ipod i flash-utgave

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Left and right move between songs, up and down change the volume, and pressing straight down will play/pause your music.

Tror ikke den der blir noe særlig, jeg.

Artikkelen var ikke særlig objektiv heller, ikke til å være en Apple-side engang.

EDIT: Apple, ikke Macintosh.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Jeg tror man skal være litt forsiktig med å avskrive Apple fra å komme med et produkt som faktisk selger. Særlig før dingsen i det hele tatt har blitt sluppet - den kommer helt sikkert til å se bedre ut enn de skissene som har blitt vist til nå - hvis det i det hele tatt er noe i ryktene da.

For de som ikke leser Slashdot nevner jeg CmdrTaco's legendariske og noe negative første reaksjon da den originale iPod'en i sin tid ble lansert: No wireless. Less space than a nomad. Lame.

Lenke til kommentar

den kommer til og selge like bra som alt annet apple lager. de er flink og markedsføre seg, og selger mye på designet.

og selv om du "jente19jentejente" aka "gutt 12år" ikke liker designet på apple sine produkter er det millioner av andre mennesker som gjør det. tror ikke 12årige gutter er akkurat den målgruppa apple satser mest på heller da..

Lenke til kommentar

det er der du tar feil, stygt i øynene på en 12 åringer er sjelden det samme som stygt i øynene på en 35åring. ;)

derfor er det flere 14 åringer en 30åringer som sitter med plexi neon glitter kabinetter f.eks..

og uansett, dette er bare en skisse, den kommer nok til og se rimelig bra ut når den er ferdig tipper jeg.

man kan si mye om apple, men og kritisere de på design blir litt i modigste laget.

Lenke til kommentar

Til opplysning så laget det mange falske produkter som legges ut på nettet som folk tror er orginale.

Så for alt dere vet så kan den være en sånn en.

Til det er offisiellt bekreftet ;).

Vær smarte å ikke gå på det første og beste som ser kult ut.

Tenk, vurder o.s.v før dere tar en konklusjon ut av topic.

Vedder på at den er fake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...