Gå til innhold

Hvordan skremme vekk telefonselgere?


Jihadinmymind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meg: Hei, du har nå kommet til horehuset, kan jeg ta imot din bestilling?

Tlf.s: Hei ja! Jeg ringer for ukebladet Allers! Jeg lurte på om **** var hjemme?

Meg: Nei, hun er opptatt med en annen bestilling. Men jeg kan sette deg på vente liste?

Tlf.s: Nei det trengs ikke. Jeg ringer opp en annen dag!

Meg: Okay, ha en fortsatt hyggelig dag, og husk... du er alltid velkommen til horehuset!

*tut tut tut*

Lenke til kommentar

en kompis av meg bli oppringt ac en dude fra Chess som ville selge han abonnement.. etter å babla i noen min spurte kompisen min om hvilket abonnement selgeren selv brukte.. da ble det heeeelt stille, for han hadde netcom :lol:

 

denna er litt drøy og den er heller ikke utprøvd: de ringer å spør om moren din er hjemme, og du svarer mer en trist stemme, nei, hun døde i går :p

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Så vanskelig dette var da..

 

brreg.no legg inn personnummer, aldri plaget igjen. Og hvis det faktisk ER noen som ringer deg untatt ssb så har de ulovlig hentet inn ditt nummer, og du kan få ut dagens aggresjon :) (Kun hendt meg 1 gang, det var noen dumme svensker)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

En fyr fra et tilfeldig forsikringsselskap ringer til oss for å gi pappa et "godt tilbud". Jeg tar telefonen:

 

VESTA: Hallo, jeg ringer fra Vesta. Er din far hjemme?

MEG: Nei, desverre. Han er i retten på grunn av forsikringssvindel, men jeg kan be han ringe opp igjen så fort han er...

VESTA: Nei, det er ikke nødvendig, du!

MEG: Jo! Han har sagt han er på jakt etter en ny innboforsikring..

VESTA: ... Ha en ellers fin dag!

MEG: Vent, litt... BIIP-BIIP-BIIP...

 

- Case closed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...