Gå til innhold

Hvordan skremme vekk telefonselgere?


Jihadinmymind

Anbefalte innlegg

Det jeg pleier å gjøre når noen fra telenor ringer og spør om jeg vil ha nytt abbonement på tlf eller adsl sier jeg at jeg slår til hvis de kan gi meg ett bedre tilbud enn det jeg har fra før av. Og da begynner de å legge ut om hvor bra deres tjeneste er. Men når jeg da sier hva vi har (tlf og sdsl 1024) som er betalt av jobben til pappa legger de som regel fort på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men en ting skal være sagt,alle som var hyggelige mot meg,og spurte om jeg kunne la vær å ringe igjen,slettet jeg fra listen med en gang,men de som lekte kjekkas og var drittsekk mot meg,blei satt på tilbakering lista.... så det lureste er nok å være hyggelig skjønner dere ;)

Jeg gjorde akkurat det samme da jeg jobbet som telefonterrorist. Oppfører du deg som en drittsekk mot en selger, vil han eller hun sannsynligvis gjøre det samme tilbake. Sette deg på oppring neste dag, og da har du det gående.

[rant]

Hipp hurra, dette øker jo ytterligere min respekt for telefonselgere, at de faktisk ikke klarer å oppføre seg profesjonelt nok til å la være å gjøre slikt.

 

Når man lever av å plage andre folk med å ringe de opp, så må man regne med at man blir litt upopulær. Å drive å ringe opp på tross av at folk vil er på grensen til trakasering. Men mer skulle men vel kanskje ikke forvente av folk som lever av å plage folk.

[/rant]

 

AtW

Lenke til kommentar
Når man lever av å plage andre folk med å ringe de opp, så må man regne med at man blir litt upopulær. Å drive å ringe opp på tross av at folk vil er på grensen til trakasering. Men mer skulle men vel kanskje ikke forvente av folk som lever av å plage folk.

[/rant]

 

AtW

hvis du synes du blir terrorisert av telefonselgere bør du kanskje vurdere å regge deg i sperreregisteret i brønnøysund... da slipper du å bli brydd sånn...

 

:roll:

Lenke til kommentar
Når man lever av å plage andre folk med å ringe de opp, så må man regne med at man blir litt upopulær. Å drive å ringe opp på tross av at folk vil er på grensen til trakasering. Men mer skulle men vel kanskje ikke forvente av folk som lever av å plage folk.

[/rant]

 

AtW

hvis du synes du blir terrorisert av telefonselgere bør du kanskje vurdere å regge deg i sperreregisteret i brønnøysund... da slipper du å bli brydd sånn...

 

:roll:

Personlig er jeg ikke terrorisert fordi jeg har gjort det. Men det er jo kjipt at man må sette seg selv i ett register for å slippe å bli plaget.

 

AtW

Lenke til kommentar

Heaheahea!! :!: :!:

 

Det ringte nettopp en telefonselger her! Hun spurte om "****" var hjemme. Så sa jeg :"Ja, vent litt da." Så la jeg fra neg telefonen i ca 5 min, så tok jeg det opp igjen og sa: "Nei, han var ikke hjemme han" så sa ho:"Nei, greit det, da ringer jeg opp en annen gang." Med sånn sur nordlending stemme . Hehehe :p Uansett om dette er for å plage telefonselgere, så syns jeg dette var litt morsomt selvom jeg ikke har noe imot de, hehe :p Bør prøves :!:

Lenke til kommentar
Når man lever av å plage andre folk med å ringe de opp, så må man regne med at man blir litt upopulær. Å drive å ringe opp på tross av at folk vil er på grensen til trakasering. Men mer skulle men vel kanskje ikke forvente av folk som lever av å plage folk.

[/rant]

 

AtW

hvis du synes du blir terrorisert av telefonselgere bør du kanskje vurdere å regge deg i sperreregisteret i brønnøysund... da slipper du å bli brydd sånn...

 

:roll:

Når man legger seg til i registeret, står man frem og inrømmer at man har tapt.

 

Det er helt på trynet at man skal være på en liste i ett telefonsalgfirma bare fordi man har ett telefonabonement. Dem som vil ha telefonselgere på tråden burde heller melde seg inn i ett register, så hadde alle blitt fornøyde.

 

Jeg blir ikke plaget av telefonselgere så ofte at jeg gidder å reservere meg, men det som provoserer meg er tidspunktene dem ringer på. Dem ringer alltid når jeg sitter på skolen, spiser middag, drikker kaffe etc. Jeg har SÅ mye dødtid ellers på døgnet hvor jeg kunne vært åpen for telefonsalg, men dem ringer alltid når jeg så absolutt ikke ønsker å snakke i telefonen.

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke plaget av telefonselgere så ofte at jeg gidder å reservere meg, men det som provoserer meg er tidspunktene dem ringer på. Dem ringer alltid når jeg sitter på skolen, spiser middag, drikker kaffe etc. Jeg har SÅ mye dødtid ellers på døgnet hvor jeg kunne vært åpen for telefonsalg, men dem ringer alltid når jeg så absolutt ikke ønsker å snakke i telefonen.

Og hva kan vi gjøre med det? Vi kan jo ikke sende et brev rundt å spøre deg om når du har lyst til å bli oppringt.

Hvis det provoserer deg sånn så røsk ut tlfledingen og/eller slå av mobilen.

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar
gjør det veldig enkelt hjemme:

 

hvis det er skjult nummer, så svarer vi ikke, de fleste selgerene har skjult nummer...

fra nyttår av vil det faktisk ikke være mulighet for TM firmaer å bruke skjult nr, ikke spør meg hvorfor husker det ikke i farta men vi skal i hvertfall begynne å bruke nr visning på jobben min etter nyttår...

 

Men det skal jo også nevnes at det nr som vi kommer til å vise når vi ringer bare vil peke til en telefonsvarer som vi har stående... Vil sikkert bli en del morro å høre på der etterhvert :yes:

Lenke til kommentar

Jeg pleier å dra i med en skikkelig samtale. Om familie, venner, skole, været og alt mulig annet... Spørre å grave etter hva han driver med å slikt. Er faktisk utrolig morro.:grin:

 

En gang jeg hadde prate 5 min med en telefonselger (om diverse ting utenom det han skulle selge) spurte jeg hvor han var fra. Jeg fant ut at han gikk på samme skole som meg. Ganske vittig. Han gikk en klasse over meg, jeg visste ikke hvem han var og han viste ikke hvem jeg var. Men vi hadde en ganske koselig samtale. Jeg ler... Sikkert i over 10 min... Hehe... Var morro. :thumbs:

Lenke til kommentar
jeg hadde en jævel som ringte hit HVER JÆVLA DAG kl halv 4 i et halv år!!!!

hadde trua med anmeldelser men det hjalp ikke så jeg trua med å finne adressen hans å dra hjem til'n å bvanke han volda kona så brenne ned huset! etter det har han ALDRI ringt igjen :D

Følte du deg tøff når du gjorde det? :hrm:

 

Patetisk synes nå jeg... Telefonselgere er somregel ungdom på ruindt 16-20 år som ikke gidder å fly rundt på ett lager på rema eller henge over stekeplata på burger-king men fortsatt vil tjene penger som de fleste andre.

 

De gjør ikke annet enn jobben sin, så la dem nå få gjøre det uten at dere skal "kjekke" dere hver gang noen ringer.

 

For siste gang, si "Nei takk" og bli ferdig med det! Det tar dere ca 10 sek av livet deres! :shrug:

Lenke til kommentar
Patetisk synes nå jeg... Telefonselgere er somregel ungdom på ruindt 16-20 år som ikke gidder å fly rundt på ett lager på rema eller henge over stekeplata på burger-king men fortsatt vil tjene penger som de fleste andre.

 

De gjør ikke annet enn jobben sin, så la dem nå få gjøre det uten at dere skal "kjekke" dere hver gang noen ringer.

Halliker gjør også bare jobben sin for å tjene penger, folk som langer dop gjør også bare jobben sin for å tjene penger. Vet det er å dra det vel langt, men den unnskyldninga er lam.

 

Du har valgt en jobb der du gjør deg upopulær. Tåler du ikke å bli upopulær så får du finne deg noe annet å gjøre.

 

AtW

Lenke til kommentar

Når de ringer meg spør vanligvis etter mamma, da sier jeg nei og spør hva det gjelder.

 

her er noe jeg kanfinne på å si:

 

Tlf.s: er mammaen din eller pappaen din hjemme

meg: nei hva gjelder det

tlf.s: sikker på at de ikke er hjemme

meg: ja skal jeg ta en beskjed

tlf.s: helt sikker

meg: ja for f**n, hva gjelder det

tlf.s: vi lurte på om du ville prøve gratis ads...

meg: NÆI, VI SKAL IKKE HA NOE DIN HOREBUKK!!!!

 

*klikk*

 

denne historia er faktisk sann :yes:

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar

tlf.s: hallo er faren din hjemme??

meg: næi...så?!

tlf.s: ikke noe

meg: jo for f***!

tlf.s: er du sur nå?

meg: JA FOR I H**V**E!!!!!

tlf.s: sikkert at det ikke er enn mann over atten i huset?

meg: joda broren min er her... :evil:

tlf.s: kan jeg få snakke med han da??

meg: har jeg sakt det??!

tlf.s:nei, men...

meg: ja for f**n ta det rolig!!!

meg(med homsete stemme) : halloooo? hvem er det??

tlf.s: dette er Jan Store Nallihass jeg lurer på om du er interisert på telenor pluss??

meg(uten homsete stemme) :nei for i *******

meg: lurte deg der ja! SU**E*

tlf.s: hør her din j**l* ho*** unge du skal f*** mæ brenne i *******!!!!!!!

meg: vet det :hm:

*klikk*

Lenke til kommentar
tlf.s: hallo er faren din hjemme??

meg: næi...så?!

tlf.s: ikke noe

meg: jo for f***!

tlf.s: er du sur nå?

meg: JA FOR I H**V**E!!!!!

tlf.s: sikkert at det ikke er enn mann over atten i huset?

meg: joda broren min er her... 

tlf.s: kan jeg få snakke med han da??

meg: har jeg sakt det??!

tlf.s:nei, men...

meg: ja for f**n ta det rolig!!!

meg(med homsete stemme) : halloooo? hvem er det??

tlf.s: dette er Jan Store Nallihass jeg lurer på om du er interisert på telenor pluss??

meg(uten homsete stemme) :nei for i *******

meg: lurte deg der ja! SU**E*

tlf.s: hør her din j**l* ho*** unge du skal f*** mæ brenne i *******!!!!!!!

meg: vet det

*klikk*

ja

det der virket jo troverdig :roll:

 

 

 

 

NOT!!! når begynte telefon selgere folk om å brenne i helvete da?????

og en telefonselger ville aldri sagt "ikke noe"!!!!

bare tull om du spør meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...