Drunk_Panda Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Gikk inn på bios for et par minutter siden der sto d at jeg har 3800 rpm, hvor mye ghz tilsvarer d? Har en intel pentuim 4 3ghz prosessor Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 3800 rpm er nok hastigheten på cpu vifta det . Har du en P4 3,0 så har du 3,0 om du ikke har klokket den opp da Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 har ikke gjort noe spess med cpu nei. vil ikke at den skal bli herpa. har ikke noe greie på klokking PS: Jævli lite innlegg du har snekker'n ^^ Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Gikk inn på bios for et par minutter siden der sto d at jeg har 3800 rpm, hvor mye ghz tilsvarer d? Har en intel pentuim 4 3ghz prosessor Uhm, RPM er da Rotasjoner Per Minutt(oversett til engelsk om du vil), og betyr da selvfølgelig det jeg skrev. Har du en P4 3.0 GHz, så sier det seg jo selv at du har 3000 MHz(3.0GHz). Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Gikk inn på bios for et par minutter siden der sto d at jeg har 3800 rpm, hvor mye ghz tilsvarer d? Har en intel pentuim 4 3ghz prosessor Uhm, RPM er da Rotasjoner Per Minutt(oversett til engelsk om du vil), og betyr da selvfølgelig det jeg skrev. Har du en P4 3.0 GHz, så sier det seg jo selv at du har 3000 MHz(3.0GHz). Revolutions per minute Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Forkorter de revolutions til rounds av og til eller har eg gått litt for langt inn i granskauen??? Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Forkorter de revolutions til rounds av og til eller har eg gått litt for langt inn i granskauen??? Tror jeg har hørt noe om rounds per minute jeg også. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Revolutions = omdreininger. Kommer av verbet 'revolv'. Er det som er riktig. Selv om jeg har hørt folk bruke 'rounds' noen ganger. 'Rounds per minute' passer bedre til spesielt raske billøp på relativt korte baner. Endret 8. desember 2004 av Calm Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Uhm, RPM er da Rotasjoner Per Minutt(oversett til engelsk om du vil), og betyr da selvfølgelig det jeg skrev. Har du en P4 3.0 GHz, så sier det seg jo selv at du har 3000 MHz(3.0GHz). RPM betyr Revolusjoner per minutt eller Revolutions per minute om du vil:p.. Ja, jeg ble akuratt like sjokkert som du er nå når du leser det her, men slik er det. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Revolusjoner? Omdreininger. Hvis du sjekker i biosen en gang til så vil du nok se at det står ett eller annet med CPU fan speed eller noe slikt. CPU-frekvens måles i Hz (MHz, GHz, etc) og ikke noe annet. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 RPM er hastigheten til vifta ja. Altså har du avlest CPUens fan speed. CPUen er nok en 3.0GHz CPU, hvor mye den er overklokket vet ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå