Magnum p.i. Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Gutter og jenter, velkommen til en reise tilbake til det forrige årtusen. Da fargeskjerm var noe man hadde på tv'en og man var "konge" med blått lys på displayet, mms var en sær form for sex, og wap kun var et morsomt rim-ord. På denne tiden var Nokia kongen av eksklusive telefoner, da ITavisen omtalte den i slutten av 1999 kalte den for en "Aker Brygge telefon". Jeg var så heldig å ha en slik telefon da jeg var yngre, og da jeg kom over denne skjønnheten på QXL og ble nostalgisk av meg og slo til. Kjære lesere, Nokia 8850 er "in das Haus": Endret 7. desember 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 I åpen tilstand: Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Bakfra: Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Profilbilde: Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Avansert før vs. avansert nå: Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vi får se hvor lenge displayet ditt holder da. Husker jeg betalte masse for 8850. Dummeste kjøpet jeg noen gang har gjort. Men, fett design, det har den. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Min "gamle" til over 5000,- hadde også store problemer med displayet. Måtte finne et hemmelig punkt i høyttaler-området for å se hva som skjedde på skjermen. Foreløpig har den holdt en hel dag i hvertfall. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 syns ikke den er all that i design. men det er nå meg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Min "gamle" til over 5000,- hadde også store problemer med displayet. Måtte finne et hemmelig punkt i høyttaler-området for å se hva som skjedde på skjermen. Foreløpig har den holdt en hel dag i hvertfall. Ja, dette var dessverre det som skjedde på min også. To ganger faktisk. Synd at den skulle være plaget med det problemet, for dette er en av mine favoritter gjennom tidene. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Hahaha...da har jeg bestilt min første logo på to år. En slags elg: Lenke til kommentar
Hes Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 jeg har en enda men skjermen funker så vidt :S den ligger bare der,men bruker den ii blant Lenke til kommentar
gwh Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 SLutt å klag folkens, sitter og vurderer å kjøpe meg ny mobil til jul og pensjonere min, og hold dere fast nå, Nokia 2010i. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 husker jeg ønsket meg den der! men så kjøpte jeg meg heller A50, av en eller annen dum grunn! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har også ett eksemplar. Kjøpte den dagen den kom. Betalte 9990,- for den og er etter min mening en av de lekreste telefonene som er laget! Lenke til kommentar
simson Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fra ITavisen: ITavisen har imidlertid sett annonser der telefonen har en pris på 11.000 kroner ... og folk klager over at 6630 og S700 koster ca halvparten... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Har også ett eksemplar. Kjøpte den dagen den kom. Betalte 9990,- for den og er etter min mening en av de lekreste telefonene som er laget! Er det en god gammel Motorola Talkabout-ting du har nede i hjørnet der eller? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det der er en Talkabout ja. Husker jeg hadde en sånn i en liten periode. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Var det ikke den som ga wap til folket fordi den var så billig? En kamerat av meg hadde en slik som han etterhvert hadde tygd av antenna på.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det med at displayet slutter å fungere, er noe nokia-verkstedene fikser lett. Akkurat samme problemet har veldig mange av nokiatelefonene med de displayene hatt. Jeg hadde nokia 8210, som var akkurat samme telefonen som 8850, bare at den hadde vanlig kjip gulfarge på displayet og at den ikke hadde slik skyve-greie. Tror de sa på nokiaverkstedet at de ville ha 250 kroner for å fikse slik at jeg slapp å trykke på høytaleren for at displayet skulle fungere, så da kjøpte jeg meg ny telefon... (Husker ikke hvilken.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå