Gå til innhold

Klassikeren Nokia 8850 in das Haus

Anbefalte innlegg

Gutter og jenter, velkommen til en reise tilbake til det forrige årtusen. Da fargeskjerm var noe man hadde på tv'en og man var "konge" med blått lys på displayet, mms var en sær form for sex, og wap kun var et morsomt rim-ord.

På denne tiden var Nokia kongen av eksklusive telefoner, da ITavisen omtalte den i slutten av 1999 kalte den for en "Aker Brygge telefon".

Jeg var så heldig å ha en slik telefon da jeg var yngre, og da jeg kom over denne skjønnheten på QXL og ble nostalgisk av meg og slo til.

Kjære lesere, Nokia 8850 er "in das Haus":

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min "gamle" til over 5000,- hadde også store problemer med displayet. Måtte finne et hemmelig punkt i høyttaler-området for å se hva som skjedde på skjermen.

Foreløpig har den holdt en hel dag i hvertfall. :p

Ja, dette var dessverre det som skjedde på min også. To ganger faktisk. Synd at den skulle være plaget med det problemet, for dette er en av mine favoritter gjennom tidene. :)

Lenke til kommentar

Det med at displayet slutter å fungere, er noe nokia-verkstedene fikser lett.

Akkurat samme problemet har veldig mange av nokiatelefonene med de displayene hatt. Jeg hadde nokia 8210, som var akkurat samme telefonen som 8850, bare at den hadde vanlig kjip gulfarge på displayet og at den ikke hadde slik skyve-greie.

Tror de sa på nokiaverkstedet at de ville ha 250 kroner for å fikse slik at jeg slapp å trykke på høytaleren for at displayet skulle fungere, så da kjøpte jeg meg ny telefon... :) (Husker ikke hvilken.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...