Orjanp Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Har lett litt rundt etter et batteri med følgende størrelse. 33 mm x 63 mm x 126 mm. Det kan ikke være noe særlig større, max 2mm. Batteriet skal være 6V. Det jeg har nå er på 3,2 AH, trenger ikke å være det samme. Har sett på biltema, der hadde de et som var for langt og et like over 1 AH, som blir litt lite. Dat samme gjelder modellers.com. Hos elfa fant jeg ingenting. Noen som har tips om hvor jeg kan finne et? Ørjan... Endret 8. desember 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
xqus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du skriver ikke noe om hva type batteri du vil ha, men vanlig størrelse på blybatteri, 6V 3.xAh er ca. 134(b) x 65(h) x 35(d) . Disse får du tak i hos hvilket som helst batterifirma (eks. Bergen Batteriservice). Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Det er blybatteri ja. Fant det det batteriet. Men det blir for stort. Høyde og bredde var ok, men det blir for langt. Størrelsen på de er 134x34x60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå