fiskekongen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Aner virkelig ikke hvordan dette gjøres. Har et Linksys WRT54G, som jeg skulle ha oppdatert. Jeg har også lastet ned nyeste Firmware, men den er i et format maskina mi ikke skjønner (BIN). Kan noen forklare meg hvordan man enkelt gjør dette? Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du må nok gå inn i selve boksen for deretter å navigere deg frem til Tools/e.l. -> Firmware. Deretter må du nok laste opp firmwaren via kablet forbindelse og oppgradere. Lenke til kommentar
fiskekongen Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Med andre ord noe som jeg ikke kan gjøre sikkert. Da er det vel bare å levere tilbake DRITEN. Kan jo ikke ha et nettverk som detter ut i hytt å pine. Kan jo ikke spille mer enn 4 min før jeg detter ut! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Med andre ord noe som jeg ikke kan gjøre sikkert. Da er det vel bare å levere tilbake DRITEN. Kan jo ikke ha et nettverk som detter ut i hytt å pine. Kan jo ikke spille mer enn 4 min før jeg detter ut! Det er jo enkelt, har du virkelig prøvd? Lenke til kommentar
Goodie Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du må nok gå inn i selve boksen for deretter å navigere deg frem til Tools/e.l. -> Firmware. Deretter må du nok laste opp firmwaren via kablet forbindelse og oppgradere. Ikke gå inn i boksen bokstavelig talt da. 1. Last ned firmware fra linksys sine sider. 2. Logg deg inn på admin-sidene til ruteren (http://192.168.1.1 eller noe annet du har satt den opp til). 3. Følg oppskrift i bruksanvisningen. Last opp firmware når du har koblet PCen til ruteren med kabel og ikke trådløst nett. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Gå inn på routeren: - åpne "administration" - åpne "Firmware Uppgrade" - klikk på "bla igjennom"(browse) - let deg fram til der du lagret den nye filen, og åpne den. - Klikk på "upgrade" Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå