quiki Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har ATI Raedon 9600 Pro (Fireblade). Vet at tven/kablene funker pga jeg har prøvd de på en annen pc. Jeg får ikke farge her på dette kortet. Noen anelse hva det kan være noen? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=340023 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vet at tven/kablene funker pga jeg har prøvd de på en annen pc. Med tilsvarende grafikkort? Eller med GeForce-kort stilt til å gi kompositt på s-videoutgangen?Er alle innstillinger likt med den andre PC-en? De mest vanlige årsakene til at fargene mangler: - Skjermkort ikke satt til PAL. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på TV som ikke støtter s-video. - Bruker s-videokabel med overgang til scart og ikke stille TV til å bruke s-videosignal på scartinngangen. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på feil scartkontakt (hvis TV har 2 eller 3 scart er det ofte bare 1 som støtter s-video). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå