SataliX Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har en Samsung syncMaster 710v. Jeg lurte på om jeg kjører 180 hertz kan d fucke opp skjermen min? eller ka? plz Svar! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har en Samsung syncMaster 710v. Jeg lurte på om jeg kjører 180 hertz kan d fucke opp skjermen min? eller ka? plz Svar! Hm... Godt mulig om du kjører den for høyt over lengre tid. Hadde selv en skjerm som ble fucket etter en liten periode. Kjørte høy hertz og hadde den på dag og natt, merket at den var utrolig varm, og etterhvert ble den helt rød. Vet ikke om det kan ha noen sammenheng med hertzen, men vil anbefale å kjøre hertzen på normal og ikke overskride det den er laget for. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det står nå i bruksannvisningen hva som er annbefalt Hz etter oppløsning så det er sikkert ikke bra å kjøre den for hardt! Hvis det er bare det at den blir varm er det bare at den blir varm er det bare å dra frem noen vifter Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Dagens skjermer nekter vel å la seg kjøre i høyere Hz enn det de tåler? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 nope... kan bare fjerne haken "ikke vis (...)" ... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva er poenget med å kjøre 180Hz på en lcd skjerm? Den er vel i utgangspunktet er flimmerfri, og laget for å kjøre på 60 Hz eller 75 Hz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå