ØysteinI Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 du MÅ ha SP1 for XP for å ha støtte for disker over 130gb! Niks. Det anbefales, men det er definitivt ikke nødvendig. SP1 og SP2 anbefales av helt andre grunner enn støtte for 48-bits adressering. 160GB er som sagt tidligere i tråden ca 152GB. I tillegg er det alltid et par % som forsvinner med partisjonering/formatering. Du har det du skal ha og alt er egentlig bare fint. btw: 160 - 148 = 12, ikke 20. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 8 MB reserveres til filsystemet. 160GB = 149GiB skyldes desimale enheter vs binære enheter. Sånn bare for å kverulere maksimalt. Lenke til kommentar
snole Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Norton... Huff. Bruk Norton Antivirus i 2 måneder og scan maskinen din med housecall.trendmicro.com så skal jeg love deg at du får bakoversveis. Merkelig.... Sjekket på serveren min jeg. XP m SP2 og NAV2004 Pro. Har vel kjørt den slik den er i 6 mnd'er ++. Tok en Housecall med Tren Micro, og det eneste den fant var 3 JOKE filer (som og f-secure og NAV har reagert på tidligere). Så den påstanden din medfører nok ikke helt sannhetsgehalt...... Helt OT, men følte at slike påstander bør unngås, siden folk kan tru at det er sant. Til trådarter: Har du System Restore slått på? Hibernating? De pleier å ta en del plass på C:\ Lenke til kommentar
xt9800 e bæst Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Det nytta ikke å oppgradere til SP2... Noen andre tips? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Tråden åpnes igjen sidan ein viss person las litt feil og trudde det var den velkjente GB GIB problematikken. Endret 13. desember 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Trådstarter: Kan ikke du forklare litt tydligere hvor store partisjoner du har på disken, hvor mye plass som er brukt, hvor du leser av antall GB, osv. Det var litt vanskelig å forstå den første posten din, og forvirringen råder tydeligvis blandt flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå