Gå til innhold

mangler 20 gb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

han skriver jo at det ikke er det han mener...

han mangler 20gb...les nå hva som står først, han mener ikke at 160=149gb, han tenker på 20gb utenom..

Lenke til kommentar

Tror jeg misforsto litt der. Utrolig "velformulert" post av trådstarter kan vel ta litt av skylden, siden det virker som jeg ikke var den eneste!

Hvis det er krise kan det virke som maskinen din kan trenge en format C:

Kan hende Toddy ikke er helt på jordet her, hvis det er 18 som mangler er det jo 152-18=134GB (et par GB forsvinner til pagefile, temp osv.)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/ph...hZ2U9MQ**&p_li=

Limit på 137 gig i windows. Du må sette systemet til å bruke 48 bit addresering av disken. Trypp på linken over.

I windows XP er det fikset med SP2..

Har du sjekket om du har gamle papirkurver? Dvs dersom du reinstallerer windows kan det på NTFS partisjoner under "recycler" mappen ligge papirkurver fra gammel innstallasjon. Dersom du ikke tømmer papirkassen ofte kan faktisk disse ta ganske mye plass.. har selv opplevd dette.

Hvis ikke kan du prøve scanner saken under(dersom jeg klarer å poste den), den skanner HDen din og fremstiller katalogene grafisk i ett kakediagram. Ganske praktisk for å se hvilke kataloger som tar mye plass.

scanner.zip

Lenke til kommentar

Jepp litt raske der ja :blush:

Har ikke det problemet på min c: som er FAT32, sletter eg noe der så vises det med en gang eg tømmer papirkurven.

Sletter eg noe på D:E:F som er NTFS, forsvinner det ikke med en gang eg tømmer pappirkurven, tror det har noe med NTFS filsystem å gjøre.

xt9800 e bæst: Har du prøvd dette gratis programmet: CrapCleaner(CCeaner)

http://www.ccleaner.com/ Kanskje det kan hjelpe deg med ditt problem.

PS: Beklager, var litt raske med å lese din første post.

captzalo: Det gjorde ikke eg? Har brukt norton i mangen år nå. Kan ikke si at eg fikk bakoversveis :thumbup:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...