B4stian Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hei, som tittelen sier vil jeg ha tips til noe av det beste.. har sett at komplett.no selger en pakke med SMC Barricade Wireless G 54 Mbps og SMC EZ Connect Wireless G PCI 54 Mb til kun 895 kr. og der en av dem som har kommentert produktet har sagt at det funker i hele rekkevidde, ca. 300 meter i tettbygd strøk.. holder dette?? Vil gjerne kunne nå en som bor et stykke unna.. vet at det kommer svar: bygg en BiQuad.. men jeg skal ikke det.. Endret 8. desember 2004 av datating Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Noen må vel ha litt peil på dette? Har funnet et annet også.. hvordan er det? Link Lenke til kommentar
CyberCS Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 på nr 2 Maks. rekkevidde Innendørs: 91 m Maks. rekkevidde i åpent område: 457 m Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 på nr 2Maks. rekkevidde Innendørs: 91 m Maks. rekkevidde i åpent område: 457 m Ja, så det, men noen som har testet det i praksis? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 og der en av dem som har kommentert produktet har sagt at det funker i hele rekkevidde, ca. 300 meter i tettbygd strøk.. holder dette?? Vil gjerne kunne nå en som bor et stykke unna.. vet at det kommer svar: bygg en BiQuad.. men jeg skal ikke det.. Ytterst tvilsomt og du kan ta disse rekkeviddene med en sekk salt. Hvis det er litt avstand og ikke fri sikt så tviler jeg på at det går uansett, hvilke avstander snakker du om her? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 og der en av dem som har kommentert produktet har sagt at det funker i hele rekkevidde, ca. 300 meter i tettbygd strøk.. holder dette?? Vil gjerne kunne nå en som bor et stykke unna.. vet at det kommer svar: bygg en BiQuad.. men jeg skal ikke det.. Ytterst tvilsomt og du kan ta disse rekkeviddene med en sekk salt. Hvis det er litt avstand og ikke fri sikt så tviler jeg på at det går uansett, hvilke avstander snakker du om her? Er ikke snakk om noen super avstand da, det skal til naboen min som bor ca. 15 meter unna. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Om du egentlig lurer på om de har gode på rekkevidde så sett et spørsmålstegn i topic... mange vil gå inn for å se hvilken som er den beste routeren på rekkevidde.. 300m i tettbygd strøk kan jeg garantere er oppskrytt... isåfall må den stå over alle husene så det bli siktfritt område... Lenke til kommentar
Hollowpoint Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Orinoco BG2000 modda med utvendig antenne(11000m = 11KM), æ si ikke mer! Endret 8. desember 2004 av Hollowpoint Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Orinoco BG2000 modda med utvendig antenne(11000m = 11KM), æ si ikke mer! Hvordan antenne og hvor mye kostet det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå