Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Beste trådløse router på rekkevidde!

Anbefalte innlegg

Hei, som tittelen sier vil jeg ha tips til noe av det beste.. har sett at komplett.no selger en pakke med SMC Barricade Wireless G 54 Mbps og SMC EZ Connect Wireless G PCI 54 Mb til kun 895 kr. og der en av dem som har kommentert produktet har sagt at det funker i hele rekkevidde, ca. 300 meter i tettbygd strøk.. holder dette?? Vil gjerne kunne nå en som bor et stykke unna.. vet at det kommer svar: bygg en BiQuad.. men jeg skal ikke det.. :)

Endret av datating
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og der en av dem som har kommentert produktet har sagt at det funker i hele rekkevidde, ca. 300 meter i tettbygd strøk.. holder dette?? Vil gjerne kunne nå en som bor et stykke unna.. vet at det kommer svar: bygg en BiQuad.. men jeg skal ikke det.. :)

Ytterst tvilsomt og du kan ta disse rekkeviddene med en sekk salt.

Hvis det er litt avstand og ikke fri sikt så tviler jeg på at det går uansett, hvilke avstander snakker du om her?

Lenke til kommentar
og der en av dem som har kommentert produktet har sagt at det funker i hele rekkevidde, ca. 300 meter i tettbygd strøk.. holder dette?? Vil gjerne kunne nå en som bor et stykke unna.. vet at det kommer svar: bygg en BiQuad.. men jeg skal ikke det.. :)

Ytterst tvilsomt og du kan ta disse rekkeviddene med en sekk salt.

Hvis det er litt avstand og ikke fri sikt så tviler jeg på at det går uansett, hvilke avstander snakker du om her?

Er ikke snakk om noen super avstand da, det skal til naboen min som bor ca. 15 meter unna. ;)

Lenke til kommentar

Om du egentlig lurer på om de har gode på rekkevidde så sett et spørsmålstegn i topic... mange vil gå inn for å se hvilken som er den beste routeren på rekkevidde..

300m i tettbygd strøk kan jeg garantere er oppskrytt... isåfall må den stå over alle husene så det bli siktfritt område...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...