Mushaboom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Haha, tåpligste tråd noensinne. Bill Gates ga faktisk hele overskuddet til Microsoft til Aids-fondet sitt, forrige gang. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Heh, veldig glup tråd. Tror Gates er en av de veldig få her i verden som eier et Black AMEX kort, eller i hvertfall har muligheten til å ha det. Men Gates er en god mann, han gir bort massevis av penger hvert år. Dessuten vil det alltid være slik at den vestlige verden lever i skyhøy luksus i forhold til resten av verden. Ulanda blir pressa ned og holdes på det nivået de er på helt bevisst, hadde det ikke vært for den vestlige verdens mulighet for å produsere ting dritbillig i disse landa hadde ikke økonomien fungert. At alle får likt, les kommunisme, funker ikke. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 At alle får likt, les kommunisme, funker ikke. joda, i teorien fungerer kommunismen helt perfekt, den har bare ikke regnet med alle menneskers egoisme og grådighet.... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ...Og gates har sagt at mesteparten av pengene hans skal gå til veldedig formål når han dør. Barna må klare seg med "bare" 90 mill hver. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva er et black AMEX kort? OT: slutt å diss bill gates! Denne posten er noe av det dummeste jeg har sett! Herr Brun Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ...Og gates har sagt at mesteparten av pengene hans skal gå til veldedig formål når han dør. Barna må klare seg med "bare" 90 mill hver. Husk at det er veeeldig lite når vi snakker om Bill Gates da... Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Black AmEx er ett kredittkort for de utrolige rike. Kortet gjør at du kan få gjort hva som helst. Sjå meir her http://www.theage.com.au/articles/2004/08/...s&oneclick=true Lenke til kommentar
smbadger Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Bill Gates har vel ikke gjort noe galt..? Men jeg er enig i at det er for mange rike og feite folk med mange ufortjente penger der ute! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Han er kanskje rik og alt er kanskje ikke fortjent, men han gir vekk mye penger til gode formål. Lenke til kommentar
-=Makaveli=- Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 sosohal aka cyduck jeg er ikke en av de syke mennesekene du tror jeg er. Har heller ikke tenkt å kidnappe Billy, han er en snill mann Jeg vet også at han gir bort mange millioner til gode formål. Men hva om jeg fikk lyst til å kidnappe deg da? Nejda tuller bare Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg foreslår at dere kidnapper Bæsje-Betty på jobben min. Lås henne gjerne inne på et bortgjemt sted og mist nøkkelen. Jeg lover å betale dere 10kr for det. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg foreslår denne teite tråden blir stengt. Ja vi kidnapper Osama bin Laden og lever lykkelig på Oljepenger fra venus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå