Gå til innhold

Kidnappe Bill Gates!


-=Makaveli=-

Anbefalte innlegg

Bill Gates = $$$$$$$$$ ($_$)

 

Jeg har faktisk tenkt på å kidnappe William H.Gates! Jeg er møkka lei av å lev fattig :mad:

 

Hvorfor skal noen vær rik og andre fattig? Jeg synes å ha hørt at "ALL HUMANS ARE EQUAL"!?!?! Men det er jo ingen som gir blaffen i de fattige, de fattige blir fattigere og de rike blir rikere! Det er jo sult katastrofer i Sudan, mens Amerikanere slenger i seg burgere og feiter seg opp. Jeg har ikke råd til mat og heller ikke penger nok til å betal for pc'n jeg sitter på akkurat no :whistle:

 

Billy boy you iz mine my nizzle! Jeg skal få Osama BIN LADEN til å kidnappe han!

 

Hva om jeg ikke klarer å utføre dette? Da blir jeg nødt til å kidnappe en av dere rike nerder! :tease:

 

billbio.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper du er klar over at vår alles Bill har gitt bort flere millioner til hjelpeorganisasjoner?

 

Jeg syns heller du skal finne bin laden og få noen millioner fra USA.

 

EDIT: Jeg er ganske sikker på at Bill hadde en drøm om å bli rik før han også, akkuratt sånn som deg. Men han fant en måte å bli verdig rik på. Finn en måte du også. Han fortjener alle pengene han har. Og siden han gir bort så mye penger så vil jeg ikke tenke på at han tjener mye på et OS som er fult av hull.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...