-=Makaveli=- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bill Gates = $$$$$$$$$ ($_$) Jeg har faktisk tenkt på å kidnappe William H.Gates! Jeg er møkka lei av å lev fattig Hvorfor skal noen vær rik og andre fattig? Jeg synes å ha hørt at "ALL HUMANS ARE EQUAL"!?!?! Men det er jo ingen som gir blaffen i de fattige, de fattige blir fattigere og de rike blir rikere! Det er jo sult katastrofer i Sudan, mens Amerikanere slenger i seg burgere og feiter seg opp. Jeg har ikke råd til mat og heller ikke penger nok til å betal for pc'n jeg sitter på akkurat no Billy boy you iz mine my nizzle! Jeg skal få Osama BIN LADEN til å kidnappe han! Hva om jeg ikke klarer å utføre dette? Da blir jeg nødt til å kidnappe en av dere rike nerder! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Dette er søppelpost på sitt beste... Har på følelsen at denne skulle blitt posta i politikk... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Han er vel litt av grunnen kvifor du sitter på pcen. :!: Viss du bruker windows. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Glupe utsagn! Han gir for øvrig mange hundre millioner til veldedige formål HVERT år. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Lykke til! Send meg litt penger da... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Han gir for øvrig mange hundre millioner til veldedige formål HVERT år. Hvorfor ikke til meg? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvorfor kidnappe den duden? Kidnapp kredittkortet hans istedet! Lenke til kommentar
moray Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Dette er søppelpost på sitt beste... Kanskje det er sant? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Håper du er klar over at vår alles Bill har gitt bort flere millioner til hjelpeorganisasjoner? Jeg syns heller du skal finne bin laden og få noen millioner fra USA. EDIT: Jeg er ganske sikker på at Bill hadde en drøm om å bli rik før han også, akkuratt sånn som deg. Men han fant en måte å bli verdig rik på. Finn en måte du også. Han fortjener alle pengene han har. Og siden han gir bort så mye penger så vil jeg ikke tenke på at han tjener mye på et OS som er fult av hull. Endret 7. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hold Osama som gissel i kjelleren din og forlang at USA firedobler dusøren! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bill gir vel bort nesten all sin lønn til AIDS-forskning og slikt, så å kidnappe ham vil vel være å starte feil sted? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hold Osama som gissel i kjelleren din og forlang at USA firedobler dusøren! Og 15 minutter etter at du forlanget at USA firedobler dusøren, er du ca. spraymalt utover veggene på stuen din av et S.E.A.L team? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Burde ikke dette rapporteres til politiet? Det er tross alt en rimelig ustabil kar med rimelig ufine planer ute og går. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Yttringsfrihet. Edit: (sp?) Endret 7. desember 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Yttringsfrihet. Edit: (sp?) Så om jeg forteller til deg at jeg har tenkt å drepe en kis, så kan du ikke tipse politiet om det, siden jeg har ytringsfrihet? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 sosohal... Hva i Himmelnissens navn og rike får deg til å tro at dette er alvorlig ment? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 eg e med.. når gjør vi det??? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 sosohal... Hva i Himmelnissens navn og rike får deg til å tro at dette er alvorlig ment? Tja, mange syke folk som liker å poste slikt på forum. Egentlig vil jeg se om moderatorene gjør det de burde. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jepp, moderatorene burde skjerpe seg og fjerne sosohal fra dette forumet før det er for sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå