Peterman Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Den lille plastdingsen som fester klokkene til hodebøylen på Koss R70 er av laber kvalitet, og knekker lett. jepp.. ikke bra kvalitet.. Brutter sin knakk her om dagen etter 2-3 måneder .. Lyden er vel helt greit til prisklassen og være .. Hadde et par Koss R80, storebroren til R70.. De holdt i ett år før bøylen knakk. Det må jo sies å være imponerende sett i forhold til din bror sitt Jeg synes lyden er helt ok, dog ikke så bra som enkelte her på forumet vil ha det til. Koss er etter min mening oppskrytt. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Den lille plastdingsen som fester klokkene til hodebøylen på Koss R70 er av laber kvalitet, og knekker lett. jepp.. ikke bra kvalitet.. Brutter sin knakk her om dagen etter 2-3 måneder .. Lyden er vel helt greit til prisklassen og være .. Hadde et par Koss R80, storebroren til R70.. De holdt i ett år før bøylen knakk. Det må jo sies å være imponerende sett i forhold til din bror sitt Jeg synes lyden er helt ok, dog ikke så bra som enkelte her på forumet vil ha det til. Koss er etter min mening oppskrytt. Enig med deg i den saken der.. Han ønsker seg en sennheiser hd 555 til jul, noen kraftige hakk bedre lyd og holdbarhet i forhold til den kossn han har/hadde .. Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ok Trust Headset mitt er like helt og funker fin fin enda jeg har brukt det i snart 9 Månder og i bruk hver dag Men det er ike jeg som skal ha nytt headset Håper jeg ike har skrevet mye feil nå er ike flink å skrive rett Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Sennheiser PC-150 er konge!!! Foretrekker Plantronics Audio 90, synes selv den er bedre (og billigere). Har prøvd pc150, nabokompis som har de... edit: Link -> Plantronics Audio 90 multimedia stereo ultimative gamer headset Endret 9. desember 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Den lille plastdingsen som fester klokkene til hodebøylen på Koss R70 er av laber kvalitet, og knekker lett. jepp.. ikke bra kvalitet.. Brutter sin knakk her om dagen etter 2-3 måneder .. Lyden er vel helt greit til prisklassen og være .. Er det ikke livstids garanti på KOSS da? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Den lille plastdingsen som fester klokkene til hodebøylen på Koss R70 er av laber kvalitet, og knekker lett. jepp.. ikke bra kvalitet.. Brutter sin knakk her om dagen etter 2-3 måneder .. Lyden er vel helt greit til prisklassen og være .. Er det ikke livstids garanti på KOSS da? Jo, og det trenger de. Det er uansett ikke poenget. Man forventer at hodetelefoner skal holde betraktelig lenger enn ett år med normalt bruk før de knekker. Jeg har til sammenligneing et par Sennheiser hodetelefoner som er kjøpt i 1994, og brukt nærmest daglig i 6-7 år. De er like hele ennå. Det ville nærmest være svindel å selge enkelte av Koss sine produkter uten livstidsgaranti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå