Gå til innhold

Oppstartsproblemer nytt hovedkort.

Fsandv

Anbefalte innlegg

Hei.

Trenger sårt litt hjelp, da den ene av mine pcèr tok kvelden... Så jeg meg nødt til å investere i nytt utstyr.

Kjøpte da:

A7N8X-X Asus ATX nForce2 SOCKET A LAN

AMD CPU Sempron 2400+ Socket A (PIB

64X64DDRPC3200 512MB DDR PC3200 (400MHZ)

HPC-360-302-D CHIEFTEC POWER 360W 2 FANS w/PFC

A9200SE/T/128M ASUS ATI RADEON 9200SE TV-OUT 128MB

Har innstallert dette i maskinen i dag, alt som skjer når jeg setter på power er at jeg får lys i power-lampene.. Får ikke slått på noen verdens ting :thumbdown: , noen som kan hjelpe?? Ville blit veldig takknemlig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk etter hvert opp for meg at du med spacere mente avstandstykker, dette er jo i kabinettet. Å er selvfølgelig helt som det skal være. Uansett problemet er fortsatt at det eneste tegnet til liv er power on led, må tillegge at kabinettet mitt mangler høytaler, så jeg vet ikke om det er noen andre feilmeldinger. Noen som har noen tips å komme med, kan det være galt minne, kan det være noen jumper-settinger?

Lenke til kommentar

Vel har gåttt til innkjøp av kabler og prøver nå å legge inn windows xp på nytt.. Men og det er et stort MEN maskina slår seg av i tide og utide, og når jeg starter den igjen så går den med redusert prossesorhastighet og hele pakken. Hva skjer er det en bug på hovedkortet? eller er det noe jeg har gjort feil? Ja ikke vet jeg....

Lenke til kommentar

Ja det ser ut som vi har samme problemet, når jeg sjekker i Bios, så er prosseoren forholdsvis varm, selv om jeg akkurat har slått den på og den har stått rolig i flere timer. Hadde akkurat fått lasta inn Windows, holdt på med oppdateringer fra update da den slo seg av igjen, og nå er den umulig å få i gang igjen, prøver å innstallere windows på nytt igjen. Er slettes ikke enkelt da den slår seg av hele tia. Virkelig ingen som har vært borti problemet før??

Lenke til kommentar

Er det nok at ripet er kommet av en liten ytre påvirkning? eller er det noe som vil komme mere av slag og støt for eksempel under transport? Litt nyskjerrig på det... Har gått brukbart ganske lenge nå i kveld.. er nesten ferdig med inst av sp2. håper det går bra....:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...