Schnickaschnicka Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Jeg har funnet en brukt p900 (brukt en måned) til 3500 kr med kvittering og alt + alt ekstra utstyr. Jeg synes den er kjempekul, men det er jo D500 og. Så jeg lurer virkelig på hvem jeg skal ta. Er det dumt med en så stor mobil som p900 på sommeren? eller burde jeg ta d500 eller p900? Endret 9. desember 2004 av mbarone Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 He he. Tror nok du blir å angre visst du kjøper p900 Se på dette bildet Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 He he. Tror nok du blir å angre visst du kjøper p900 Se på dette bildet det er ikke det mitt spørsmål formulerte. Jeg er fullt klar over at d500 designmessig er pen å se på. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Tror ikke du blir å angre hvis du tar P900. Det er en utmerket telefon. P900 har: * Symbian *stooooor skjerm( er ikke sikker på anntall tommer men oppløsningen er i alle fall 208x320) *trykkfølsom skjerm (ikke alltid et pluss men man får mer kontroll over hva som skjer på skjermen ) *Muligheten til å utvide minnet. *MP3 (det har D500 også men som sagt over har P900 muligheten til å utvide minnet) Hvis ikke kamera er det som teller mest, slår P900 Samsungen på de fleste pungter. (utenom på størrelsen vel å merke) Edit: Leif stakk innom... Endret 7. desember 2004 av SumSar Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det eneste positive ved D500 er vel at den har bedre kamera, flere farger i skjermen og den er mindre Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ta P900. Det er kjempemobil. Men kamera og interntminne kunne hvert bedere da Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Eneste fordelen med d500 er Bedre skjerm og bedre kamera (som *dragon* sier) og nydelig design men p900 har symbian,mp3,stor skjerm osv., og til den prisen hadde ikke jeg vært i tvil P900 Endret 8. desember 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg personlig ville valgt D500, men P900 er også en meget bra telefon. D500 er liten, pen og har alt jeg selv trenger Men hvis du vil ha en avansert telefon med stor skjerm og symbian, så er P900 uten tvil det beste alternativet! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Dette blir bare en stor synsetråd som du egentlig får veldig lite ut av selv. Alt som blir sagt her vet du jo sikkert fra før. Du trekker fram at det kanskje kan bli ubehagelig med en P900 om sommeren. Dra i en butikk som selger den og kjenn på den, prøv den i lomma. Lykke til! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Da disse telefonene egentlig er relativt ulike, i alt fra muligheter, funksjoner og størrelse, så burde valget bli ganske enkelt. Dette fordi du bør velge den som passer dine behov, og din lommebok best. (Men forskjellen her her ikke så stor..) Rent på funksjoner, så slår p900 d500 på bortimot alt, men har du ikke behov for det "ekstra" som p900 har å tilby så kan du, og kanskje bør du heller gå for en D500. Da jeg ikke vet dine behov så må du nesten vurdere det selv, prøv begge telefonene og velg den som fyller både behovene dine og passer deg best. Endret 8. desember 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå