Freqtal Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Har fått låne et Sony Handyman DCR-HC85E DV kamera. Det eg sliter med e å få overført filmen fra tapen i kamera til PCen... eg må visst bruke FireWire, men eg finner f**n ingen FW-inngang i kamera. Kan heller ikke plugge den i maskinen, fordi det e en stor USB-utgang på andre siden av kabalen, noe det ikke er inngang til i kamera. Eg trenger hjelp FORT! Har veldig, veldig dårlig tid. Svar noen, vær så snill! MVH Meg EDIT: Link til kamera Endret 7. desember 2004 av PCXray Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Skjønner jo ikke helt hva du mener, men.. Hvis det ikke er firewire utgang på kamera eller inn gang på pcen går det jo ikke. Hvis du har utgang på kamera men ikke på pcen må du kjøpe et sånn kort som man putter inn tror jeg. koster rundt 500. man kan overføre med sånn rød,gul og hvit hvis man har sånn inngang på pcen. da vet jeg ikke om noen flere muligheter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå