Gå til innhold

Reason: Kicked: To low a cl_updaterate


Anbefalte innlegg

Noen gang hørt om ex_interp?

Vet du hva lagg er?

Hvis det ikke lagger og cmdraten din er lav er det fortsatt teknisk umulig å se at modellen lagger.

Reason: ex_interp.

Ja, jeg vet hva interp er, jeg spilte med 0.01-5 (0.01 haxx :D) og ex_maxerrordistance 0 Før det ble "ulovlig"

Interp har vært låst til 0.1 en god stund nå, det er ikke det jeg snakker om nei... Tror du jeg er helt tett eller? :p

Er vel like teknisk umulig som å se forskjellen på 60 og 100 fps da eller? ;)

Vet ikke om jeg spilte cs for 8 mnder siden :p Jeg sluttet å spille cs en stund etter steam kom. Nå spiller jeg bare det eller cs:s på public en gang iblant for moroskyld...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
joltaire, har du noen gang spilt cs? hitboxen blir ødelagt av lave rates. Det pleier som regel å være en grunn til det når de mest kjente serverne i verden setter en limit for noe, i dette tilfellet rates!

Hitboxene? Av antall pakker som blir sendt? :dontgetit:

 

Er det hvor spilleren befinner seg du mener? Hvis ikke, lurer jeg veldig på hvordan dette foregår.

 

(Nei, jeg påberoper meg ikke überpeil, jeg bare lurer)

Lenke til kommentar

Vel, jeg sendte email til valve for å få informasjon, Yahn Bernier svarte med:

 

"Not that we're aware of. Can you point me at a specific analysis or web site that discusses this?

 

Yahn

"

Det jeg spurte om for de som lurer var:

"To: Gabe Newell

Subject: HL1 netcode questions

 

Anyway on to the point, there's been alow of whining in CS 1.6 lately about cl_cmdrate and cl_updaterate.

People say if you have your rates set low, you are harder to hit, specially when they're set to under 20-30.

Mostly they whine about cmdrate, but some also talk about updaterate, so I was wondering, is there some sort of lag or delay when your rates are set low so that you're harder to hit?

"

 

Så valve vet ihvertfall ikke om det, jeg sendte en email til, så kanskje vi kan komme til bunns i det en gang for alle.

Endret av joltaire
Lenke til kommentar
ACME sux anyway da :p

 

Ble bannet i radar.no pga de adminsa. Etter radar + 3-4 andre admins så demoen fjernet de bannen i radar, men ikke på acme serverne.

 

De endte med at jeg kjøpte ny key siden jeg digget den inferno/nuke only servern. Men vet du hva? De bannet meg igjen, selv uten å ta demo engang.

suuuuuure Mr. Hydra :p

Lenke til kommentar
Vel, jeg sendte email til valve for å få informasjon, Yahn Bernier svarte med:

 

"Not that we're aware of. Can you point me at a specific analysis or web site that discusses this?

 

Yahn

"

Det jeg spurte om for de som lurer var:

"To: Gabe Newell

Subject: HL1 netcode questions

 

Anyway on to the point, there's been alow of whining in CS 1.6 lately about cl_cmdrate and cl_updaterate.

People say if you have your rates set low, you are harder to hit, specially when they're set to under 20-30.

Mostly they whine about cmdrate, but some also talk about updaterate, so I was wondering, is there some sort of lag or delay when your rates are set low so that you're harder to hit?

"

 

Så valve vet ihvertfall ikke om det, jeg sendte en email til, så kanskje vi kan komme til bunns i det en gang for alle.

Å herregud da. Har du ikke spillt cs eller? Rate hax er den eneste unskyldninga vi har når vi ikke treffer siden ex_interp ble fixa. Hva skal vi whine på hvis dem fjerner det?

HLTV bug? :ermm:

Lenke til kommentar
Haha, denne tråden tar jo bare helt av :p Søk på google om ratehacks, og så sender du det du finner til valve =)

Hvorfor er det ikke lov å ha så lave rates da joltaire?

kanskje fordi folk som opacus er teite å ikke skjønner hvordan det fungerer?

 

greit nok, rates har mye å si, men det har ingenting å si for hvordan du blir truffet, simply fordi servern bestemmer.

uansett, du må se på hvor disse ryktenene kommer fra, ingen vet hvordan det fungerer, ingen har gjort noen analyse av hvorfor rates faktisk gjør det de gjør, det har bare vært whine fra begynnelsen av.

 

fikk ny email av yahn bernier btw, han sa at med 10 cmdrate har det ikke mye å si, og spillets minimum rate er 10 uansett hva klienten settes det til, men hvis de klarer å sette cmdraten enda lavere kan det være noe med server discrepencies som kan gjøre deg vanskeligere å treffe, men det er snakk om under 10 cmdrate og da måtte jeg fortelle han hvordan de klarte å sette den under det.

 

fordi som du vet, så kommer cs 1.6 med default 20 cmdrate of updaterate, som er mer enn nok til å spille ordentlig.

 

nei du, dette er nok bare tull.

Lenke til kommentar

*slettet* Bare drit, det er nok helt uten grunn at det blir sett på som juks, og jeg har ikke peiling... Fornøyd?

Jeg må bare påpeke at jeg aldri snakket spesifikt om 1.6.... Som jeg faktisk skrev lenger oppe, så sluttet jeg å spille cs etter steam kom.

Jeg fortsatte diskusjonen, men så fant jeg ut at du kommer aldri til å skjønne hva jeg mener uansett. Derfor fant jeg ut at jeg avslutter diskusjonen der, jeg gidder ikke å diskutere med en som ikke får med seg det jeg skriver...

 

*edit*

Mhm, og jeg skulle gjerne sett på alderen din i profilen din før du slettet den...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

jaja smarte er vi

har du prøvd og spraye på en med 10 i cmd og updaterate?

det gå rett og slett ikke ferdig slutt

og hvis du stiller deg HELT intill en fyr og skyter han i hue så vil du merke det at han ikke treffes en med orntlige rates vil trefes er ikke noe og si på det for jeg har prøvd. det er nok en grunn til at i cpl blir det kickban vis du ratehxxer og

Lenke til kommentar

update rate er det same som FPS eller frekvensen i spelet

 

eg meiner alt over 30 er ubrukeleg for dei fleste, og hoppe du på superpro nivå så vil 50 halde i milevis

 

å ta det opp i 101 er overkill, det gjør ingen forksjell for dei som spele og du vil bare bruke unødvendig mykje ressurser på serveren

 

eg kjører med 30 i CS Source fordi det er mest smooth for meg med min chello linje

Lenke til kommentar
ACME sux anyway da :p

 

Ble bannet i radar.no pga de adminsa. Etter radar + 3-4 andre admins så demoen fjernet de bannen i radar, men ikke på acme serverne.

 

De endte med at jeg kjøpte ny key siden jeg digget den inferno/nuke only servern. Men vet du hva? De bannet meg igjen, selv uten å ta demo engang.

de kjører "ban alle som er god" på ACME

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...