Lucas Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 største probleme på acme er whining og bli beskyldt for å cheate.. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Få steder det ikke er whining da. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Ikke eksisterer Hva mener du med det? At det er større sjanse for at julenissen blir sett løpende rundt i Oslo iført et rosa miniskjørt mens han synger på en gammel Michael Jackson låt, enn at rates kan være grunnen til at folk ikke treffer en drit. Ja som sagt, det er ikke din feil at du ikke klarer å se det *slettet* Noen her som vet hva chokepoints er? Endret 8. desember 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Skjønner ikke tankegangen til ACME. Nå kan jo ingen klage på en drit, om de ikke greier å skyte folk, siden de kicker alle med lave rates. :| Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 hei leste ikke dette innleget før nå eg! Ja dette var på en acme server Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Hvis dere ikke liker at dem bruker cl_updaterate / cl_cmdrate pluglin som gjør at du blir kicket hvis du ikke har over den og den rate'en, så spill på en annen server? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) *Får hodepine*. NEI. Jeg kan se at veldig få folk faktisk forstår eksempelet mitt. Sukk. En gang til da, i en litt kortere versjon. Det er SERVERN som forteller din klient hvor de andre på mappet er. Server gir koordinater om hvor en person er, og da kan ha så lave rates han bare vil ha fordi servern gir deg informasjon om at han egentlig er der du skyter. Synd å si det folkens, men det dere "føler" er rates er egentlig lag eller dårlig aim på deres side. Jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig å forstå. Endret 8. desember 2004 av joltaire Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 ACME sux anyway da Ble bannet i radar.no pga de adminsa. Etter radar + 3-4 andre admins så demoen fjernet de bannen i radar, men ikke på acme serverne. De endte med at jeg kjøpte ny key siden jeg digget den inferno/nuke only servern. Men vet du hva? De bannet meg igjen, selv uten å ta demo engang. Dette er ikke logget, så det må ha vært p.g.a. ping eller noe. Gi meg steamid, så skal jeg kikke på det Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Ok, siden du åpenbart ikke har spilt cs så lenge så velger jeg å overse det du sier nå. Jeg tror faktisk jeg vet det bedre enn deg, for å si det sånn.. Tror jeg har spilt det litt vel lenger enn deg =) Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 har vel heller lite å si hvor lenge man har spilt spillet så lenge man ikke vet hvordan det fungerer... mange som kjører bil uten å kunne så altfor mye om den rent teknisk Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Ok, siden du åpenbart ikke har spilt cs så lenge så velger jeg å overse det du sier nå. Jeg tror faktisk jeg vet det bedre enn deg, for å si det sånn.. Tror jeg har spilt det litt vel lenger enn deg =) lol Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Ok, siden du åpenbart ikke har spilt cs så lenge så velger jeg å overse det du sier nå. Jeg tror faktisk jeg vet det bedre enn deg, for å si det sånn.. Tror jeg har spilt det litt vel lenger enn deg =) Kan du sitere, så vi ser hvem det er du kommenterer? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Jeg snakket til joltaire, var på vei ut. Tragisk innlegg av meg... Uansett, jeg har spilt med ratehax før så ikke kom og fortell meg at det ikke virker.. Sett opp 2 pcer i lan og sett den ene clienten til 101/101 og den andre til 20/30 og så ser du forskjellen På papiret er det kanskje sånn joltaire forklarer men det fungerer ikke sånn i praksis, ihvertfall ikke i cs/hl vel å merke... Du ser jo lett om en model "lagger" bortover eller om den flyter fint? Men som jeg tror jeg sa tidligere så har de fleste public servere låst updaterate/cmdrate variablene på serveren, så DERFOR merker du kanskje ingen forskjell. Jeg vet hvordan bilen fungerer, jeg begynte å leke med cs online rett før beta4 kom. Var mye mer scripts og tweaks som var lovlig da Endret 9. desember 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Klart det funker... Hvorfor tror du vi restricter rates? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Personlig merker jeg ikke forskjell på folk med høy og lave rates Opacus: Sjekk inboxen Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 joltaire, har du noen gang spilt cs? hitboxen blir ødelagt av lave rates. Det pleier som regel å være en grunn til det når de mest kjente serverne i verden setter en limit for noe, i dette tilfellet rates! Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 .. Jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig å forstå. Du prøver å forklare til folka på cs-forumet, derfor Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Tull og tøys, jeg gidder ikke prøve forklare igjen. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Du ser jo lett om en model "lagger" bortover eller om den flyter fint? Vel siden du dreit så fint i postkassa med den setningen der kanskje jeg kan opplyse litt mer. Noen gang hørt om ex_interp? Vet du hva lagg er? Hvis det ikke lagger og cmdraten din er lav er det fortsatt teknisk umulig å se at modellen lagger. Reason: ex_interp. Et par ting til ettertanke: 1. Norge og skandinavia er omtrent de eneste landene som vet om rate hax og har noe imot det. 2. For en 8 måneder siden whinet alle om updaterate, det var aldri snakk om cmdrate, men så spredde det seg litt rundt at updaterate kanskje ikke var riktig rate, så da skifta de til cmdrate istedenfor. Haha ja, gg cs norge sier bare jeg. Det starta sikkert med at en smart fyr tenkte "ahh. UPDATE rate det må jo sikkert bety hvor mye man oppdaterer til servern, så hvis man setter denne lavt så lagger det for de andre." 2 måneder senere "hmm. så du sier updaterate er oppdatering fra servern til klienten? No problem, da bare skifter vi historien til cmdrate istedenfor!" Du ser kanskje pattern'et? Her har vi folk som ikke har noen anelse om rates eller hl enginen, de bare finner på ting, så skifter de historien etterhvert, og folk tror fortsatt på dem?` Gimme a break. Våkn opp, less litt om hl enginen istedenfor. Og jeg ser at Opacus prøver å ignorer meg for å holde på sin ære, når han ikke har peil selv. Snakk om god admin. GE GE CS NORGE. Det sier så veldig mye. Endret 9. desember 2004 av joltaire Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Kun en ting: Et par ting til ettertanke: 1. Norge og skandinavia er omtrent de eneste landene som vet om rate hax og har noe imot det Så feil som det går ann, har hatt kontakt/spilt med flere fra bla. usa,england og frankrike. Alle har vært fullstending klar over at lave rates vanligvis gjør spillopplevelsen verre. (Nei jeg prater ikke om public her.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå