Gå til innhold

DFI LANPARTY 875P-T fra USA

Syn-Sam

Anbefalte innlegg

hei, dere der ute i heimene i det ganske land.

Jeg har vurdert å oppgradere litt, men beholde ram (ddr-433).

Har lyst på en Prescott 775 sokkel-cpu som tenkelig skal klokkes litt.

Ser at hovedkortet jeg nevner i overskriften ikke er i salg i Norge, og har stått på ennå ikke i salg-listen på prisguiden på hw.

Men de har det i USA. Vet noen om man kan bestille det derfra uten problemer?

De bruker jo et annet strømnett, men spenningen på hovedkortet er vel kanskje den samme? Noen som har erfaring med DFI kort sånn generelt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du spurt hovedkort.no om de får det inn snart? Jeg er sikker på at de gjør det. Som den eneste butikken i norge som selger DFI, tar de inn det aller meste de lager. Fyr av en mail og spør :)

Bestilling fra USA ender ofte opp nokså dyrt, pga. Toll og porto. Dog, hvis du kjenner en som bor der, kan du få han til å kjøpte det til deg, og sende det som "gave", og i tillegg sette lav verdi på den. På den måten burde du unngå toll.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Det er et fett å bestille fra USA, ang spenning, for spenningen på hovedkortet har ingenting å si, kun spenning til psu...!

Når det gjelder kjøp fra nettbutikk, vil jeg ikke anbefale å kjøpe derfra, men fra Ebay.com, da det stort sett er nye varer de selger, (etter hva jeg har fått inntrykk av) og det til halv pris, og da vil du få det billigere til Norge, selvom det blir fortollet..!

Blir dumt å merke en så stor pakke med verdi på under 18 $, da vet jeg de begynner å lure godt.. Og åpner den og sender deg et pent gebyr! ;) Funker vel kun ved forsendelser på str. med DVD-cover og bøker og prise de så lavt.

Se hva du finner på ebay først du..!

Mye fint der!

Lenke til kommentar

Hva om man ikke legger med kvitering? Hvordan skal tollerene vite hva det kortet er verdt? Så lenge man får senderen til å skrive på "gift", så brude det gå greit - så lenge det er fra en privatperson. De blir mye mer mistenksomme om det kommer fra en webshop eller noe, det er i alle fall sikkert.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...