Kasp Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har nå laget om en longhornbakgrunn. La på vanndråper, skyer og lyn. Hva synes dere? Fikk lasta ned Photoshop (lovlig trial) for et par timer sia, så dette er mitt første bilde ever Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bra nok den Men likte ikke helt den overgangen fra gresset til himmelen. Og så ble de skyene litt standard PS .... skulle gjort noe mer med de eller noe Men npr jeg ser den på avstand så er den helt grei! Stå på! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Takker. Er det noen form for "smooth" tool? Så at overgangen der ble litt hakkete, men vet ikke hvordan jeg skal få jevnet den ut. Som sagt så fikk jeg PS istad, så skyene er vel litt standard, ja Er det en annen tool jeg kan bruke for å få det til å se litt bedre ut? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du kan prøve å ta det viskelæret og ta opacity på 20% kanskje Du får bare teste litt Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Du kan prøve å ta det viskelæret og ta opacity på 20% kanskje Du får bare teste litt Hehe, funka dårlig Ble bare lysere det stedet jeg visket. Men skal prøve meg litt mer fram, takker igjen for svar Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 smudge tool eller en blur av noe slag..? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 smudge tool eller en blur av noe slag..? Får prøve i morra. Slenger opp et bilde med skrift på også Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Flytter denne til " Visuell Kreativitet" Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Fins jo blur tool, du bare trykker på R-knappen på tastaturet Åssen fikk du til dem dråpene? Bra bilde til å være det første ever! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Fins jo blur tool, du bare trykker på R-knappen på tastaturet Åssen fikk du til dem dråpene? Bra bilde til å være det første ever! Tusen takk Har ordnet de stygge kantene, har bare ikke giddet å lagt det opp. Si ifra hvis dere vil det. Litt vanskelig å forklare hvordan jeg lagde dråpene, var ikke lett. Edit: Slenger opp det bildet anyway Edit 2: La på vanndråper Endret 12. desember 2004 av Kasp Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hm... du kan ikke legge til en lang lyslinje som går mellom skyer og bakke helt fra venstre og over til høyre? bare en tanke.... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 hm... du kan ikke legge til en lang lyslinje som går mellom skyer og bakke helt fra venstre og over til høyre? bare en tanke.... Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei Kasp! Den lensflaren er bare helt utrolig støgg. Fjern den. Vitner om at du er en maks nybegynner. For å fjerne den harde kanten mellom det grønne og himmelen, kan du markete kanten med for eksempel lassoverktøyet eller pennen. Hvis du tror du ikke har markert nok, velger du Select-> Modify-> Expand. Og velger 1 eller 2 pixler. Da vil du utvide markeringen. Så vaeler du Filter-> Blur>Gaussian Blur. På ditt bilde er en verdi mellom 1 og 3 pixler passe. Prøv deg fram. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Og ferdig bilde: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå