Mushaboom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Skjekk ut bildet under. Har åpnet begge vinduene samtidig selvfølgelig. Flere som opplever det samme? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hva er problemet der? trykk refresh i opera du. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Gjorde det. Nå funker det visst i Opera igjen. Rare greier, skjedde i går også. edit: altså det funket ikke når jeg refreshet i Opera, men nå, 1 time senere funket det. Endret 7. desember 2004 av suzze Lenke til kommentar
MRN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det kunne nesten høres ut som et problem med antall ledige sockets/connections. Kjører du fildelingsprogrammer? Spesfikt eMule+Kademlia? Det skaper problemer hos meg. Etter noen timers kjøringing så får jeg ikke surfa på nett, og har dermed disablet Kad. Har fått faren min til å gjøre det samme. Ellers har du ikke spyware, virus eller malware? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg