snoemann Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ser det er interesse for å få endel pci-E kort til AGP som f.eks. 6600 GT Men en ting som er av mye større interesse for meg er om det muligens kommer en eller annen slags bridge slik at jeg nå kan kjøpe meg et agp kort, og bruke det på mitt nåværende hovedkort, og så kjøpe meg nytt hovedkort senere socket 939 med pci-E og fortsette å bruke kortet. Ellers må jeg jo vente en evighet for å få kjøpt meg det rette pci-E kortet, de beste korta finnes etter min mening per dags dato på AGP, mtp pris/ytelse Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Merkelig at det er bare jeg som har dette problemet Er det ikke flere som har det slik? Det jeg trenger mest er jo nytt skjermkort, men kjøper jeg det, så er jo ikke det brukbart om 6måneder når jeg kjøper meg nytt hk!!! Kjøper jeg meg nytt hk nå, så finnes jo fortsatt ikke de gode skjermkorta til pci-E enda etter min mening. 6800GT 256 eller ultra blir bare for dyrt for meg. 6800NU eller 6800LE eller 6800GT 128 er genialt etter min mening. dette er et stort problem synes jeg.. for hvis jeg ikke kan kjøpe meg skjermkort nå, så kan jeg likesågodt vente med å oppgradere hk også, slik at jeg kan kjøpe meg ny cpu kjøler og få ned støyen .. GRR ingen som vet noe om dette da?!? Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg synes dette var litt krudlette skrevet, så det tok litt tid for å skjønne hva du mente. Det kommer nå hk med både agp og pci-e. Så hvis du kjøper et godt agp kort nå, kjøper det hovedkortet når det kommer, så vil du jo ha mulighet til å oppgradere til pci-e kort senere Men nå driver allerede AMD å snakker om pci-e 2, så du vil aldri gjøre et sikkert og klokt valg Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Hehe oki beklager krudlinga Ja ting har begynt å gå litt FOR fort Men jeg ser ikke helt for meg at de korta som kommer med både agp og pci kommer til å ha 2xpci8, har sett det kommer et fra via, noe som ikke er like aktuelt.. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Hehe oki beklager krudlinga Ja ting har begynt å gå litt FOR fort Men jeg ser ikke helt for meg at de korta som kommer med både agp og pci kommer til å ha 2xpci8, har sett det kommer et fra via, noe som ikke er like aktuelt.. Tviler sterkt på at det kommer noen slags overgang. Spar pengene og kjøp HK+skjermkort samtidig. Edit: X700pro pci-e er et greit kort til en grei pris. Endret 13. desember 2004 av klilleng Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Du kan ha et poeng der ja... Får vel bite litt i gresset, kanskje kjøpe meg et billigere skjermkort x700pro/6600GT og oppgradere systemet.... Edit : Et problem er jo at jeg egentlig har lyst på 6800X dermed blir det opp i pris Eller kanskje man skal bare drite i å oppgradere systemet? Hvor lenge til blir socket A værende bra? Jeg tipper ... frem til sommeren.. ? Endret 13. desember 2004 av snoemann Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hehe oki beklager krudlinga Ja ting har begynt å gå litt FOR fort Men jeg ser ikke helt for meg at de korta som kommer med både agp og pci kommer til å ha 2xpci8, har sett det kommer et fra via, noe som ikke er like aktuelt.. Tviler sterkt på at det kommer noen slags overgang. Spar pengene og kjøp HK+skjermkort samtidig. Edit: X700pro pci-e er et greit kort til en grei pris. man må gjøre ha cpu og da....og cpu hk og skjermkort er jo ganske dyre ting alle 3...så det er ikke så lett Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 En fysisk bridge blir vel umulig? Kortet kommer jo feil i forhold til kabinett. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Hmm okei? Hvordan feil? Har ikke sett på dette jeg? Er det stor fysisk forskjell på monteringa av pci-E vs AGP? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 et 6600gt og et hovedkort nå, og et til i SLI senere Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kjøp deg et hovedkort med PCI-E og AGP port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå