Morpheus- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg skal bestille meg en BenQ DW1620. Det jeg lurer på er hvilken plater som er best til den brennern... Plater på spindel ? Og plater i DVD-Cover ? Eller er det bedre og kjøpe DVD-cover for seg selv og bruke spindel plater ? Jeg har skriver som kan skrive på CD/DVD så hadde hvert en stor fordel om platene var hvite/printbare. Jeg kommer for det meste (i begynnelsen) til og brenne/ta kopi av DVD-filmer. PS! Det er en fordel om mpx selger platene dere anbefaler, fordi jeg bestiller brennern derfra. Takker for tips. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Denne brenneren brenner bra på det meste av plater, verbatim, tdk, traxdata osv... De her koster litt, men har meget god kvalitet ! Her ! Sjekk på forum her eller på cdfreaks for mere innfo... Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg får helt topp resultat med eProformance 8x DVD+R brent på 12x. Disse selges for 95kr for 25pk flere steder. Men det meste av plater gir gode resulater med denne brenneren. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det aller meste av +R/RW plater virker utmerket med denne brenneren. -R/RW virker ok de også så fremt kvaliteten på platene er ok. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Når TY-plater er så gode, er det fordi de varer lenge (ikke blir ulesbare etter få år), eller fordi de er veldig kompatible? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ja begge deler - i hovedsak holder de lenge + virker med de aller fleste brennere + gir lave feilverdier med så å si alle brennere. Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Nå kjøper jeg Sony DVD+R 4x plater på Smart Club.. Hvordan er kvaliteten på disse? Brenneren min er NEC 1300A. Lurte på om disse er bra plater, Samsung Pleomax Det som har noe å si er vel at platene varer noen år? Har ike hatt noen feilbrenninger ennå.. Forslag til billig og bra plater? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå