Chasseur Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ja hvis den du spiller mot også har samme versjon av R:TR. Men du kan ikke spille mot andre som ikke har det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 For å si det slik. Alle med samme filer, kan spille sammen online. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 La til noen demo-linker. Er det kommet noen flere aktuelle mods på markedet enda? Lenke til kommentar
lolindirelensar Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 middle-earth total war!linkie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Bra tråd, men selv spiller jeg uten mods. R:TW og BI er gode nok i seg selv! Lenke til kommentar
Benenzo Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har patch 1.3 gått forumet hus forbi? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Ehem, jeg har vist helt glemt av denne tråden her jeg. Skal oppdatere så snart jeg får tid! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Kanskje du burde legge til hvor man får tak i patch 1.3? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Her finner du den nye patchen. Du trenger altså ikke denne om du allerede har BI Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg har ikke BI og det gikk ikke an å laste den ned. Har sett på Meta][iCs tråd om det samme problemet, men jeg orker ikke å deale med det nå. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Tenkte jeg skulle si ifra at CA har sluppet 2 nye patcher tell RTW. 1.5 for folk uten BI, og 1.6 for folk som har BI. Sjekk hjemmesia for mer info. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Du verden! Dette er noe annet enn Activision ja Patchene finnes her. Edit: Leif Endret 15. desember 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Orresnei, kan du legge linker til patchene i posten din på starten? Det er jo meninga at det skal være samleposten? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg får fremdeles ikke spille på mine gamle savegames selv etter å ha installert 1.5! Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Andre Rome Total War sider: Rome Total War Heaven Her finner du det meste av informasjon og filer, osv du skulle trenge. De har en del forskjellige downloads, blant dem modder og kamp videoer. Siden har en del pop-ups, så hvis du hater popups vil du kansje ha en pop-up blocker. Totalrome Her kan du spørre om hjelp, du finner replays. Tips om lure strategier mm. Totalrome's hovedside twcenter Her finner du masse mods osv. The Wargamer's Rome: Total War microsite Veir ikkje om tråden blir oppdatert lenger, men totalwar.org glimrer med sitt fravær. Lenke til kommentar
qLt Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 anbefaler Rome Total Realism på det sterkeste. historien er mer korrekt og unitsene ser bedre ut. skader jo ikke prøve men anbefaler kan lastes ned på www.gamespot.com (bare søk på rome total war) eller gå inn på www.rometotalrealism.org Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Veir ikkje om tråden blir oppdatert lenger, men totalwar.org glimrer med sitt fravær. 5620457[/snapback] Veeeel. Den blir ikke oppdatert lengre da jeg ikke har ork til det. Dessuten har jeg funnet ut at folk som spiller Total War-spillene er såpass oppegående folk at de finner slike sider selv Lenke til kommentar
sattar Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Noen forslag til mer jeg kan legge til? 3291859[/snapback] jeg har et problem med å laste ned TR . etter at jeg er ferdig med installering kommer det svart ting også går den plutselig å det skjer hele tida har prøvd flere ganger men det går ikke . kan du hjelpe meg Takk !! Lenke til kommentar
Oblivion999 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hva er best? Laste ned 1.1 - 1.5 patchene til Rome, eller laste ned RTR? Er det noen stor forskjell? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 har noen en link til medival 2, den nyeste patchen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå