Krankemot Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 skal ha ny mobil, den må ha: lang batteilevetid, bra skjerm, god kvalitet, bra å skrive meldinger på, jeg skal også ringe md den , infrarød den skal ikke ha: mp3 spiller(har akkuratt kjøpt), den kan ha: Radio, blåtann det siste vil jeg gjerne ha men det er ikke viktig... den skal koste: mellom0 og 3500kr. U. abbonement. er det noe dere mener er en selvfølge at jeg bør ha, er det mulig jeg har glemt det :/ takker for alle svar Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du glemte å skrive opp kamera? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) eller kansje han ikke glemte det.. alle trenger ikke kamera.. Men nokia 6230? ganske bra batteri tid, litt liten men bra sjerm, helt ok kamera, vet ikke om den har ir men har bt, men den har jo mp3 spiller da Kan den være noe for deg eller? Endret 8. desember 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 er ikke viktig med kamera... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Eh.... Nokia 6170? Den er jo billig og grei. Har det du spurte om, er litt usikker på infrarød, mne det går an å sjekke. Ellers har jo Nokia også et litt dyrere og bedre alternativ; 7270. Den har alt 6170 har + radio, mp3ringetoner og noe mer... 7270 er vel egentlig bare 6170 i et fashionskall.... 7200 har også fått skryt for gode taster og ringekvalitet. Den er vel beskrevet overalt for telefonen for de som skal ringe og sende meldinger og allikevel ha noen fine funksjoner.. Alle disse har jo kamera da... 2650 er nesten bare 7200 uten kamera i grunn.. Også finnes det jo noen billigtelefoner fra samsung og LG. Tnker da på Lg C1100, L1100 og noen modeller fra samung jeg aldri klarer å huske navnet på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå