Gå til innhold

Julegavetips - Spilltips

Thewiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fable er slik Zelda ville sett ut om Zelda hadde blitt utviklet av en vestlig utvikler.

Med dårlig karakter design, full av bugs, generisk historie, dårlig framerate og lange loadepauser hvert sekund?

Nå synes jeg du var litt slem mot vestlige utviklere. Tross alt, det er bare NOEN vestlige utviklere som lager slike spill. :lol:

Men pytt pytt, Fable var et bra hack&Slash spill med masse morsomme men totalt unødvendige ekstrating, og masse tekniske svakheter. Et spill man bare kommer til å spille igjen hvis man kjeder seg forferdelig mye.

Men... Hvis det er Zelda etterlikninger det er snakk om så er Beyond Good & Evil rimelig bra. Enten det eller en Gamecube.

Lenke til kommentar
Synes du bør ønske deg en Gamecube.

Men hvis du skal ha et spill så vil jeg anbefale Splinter Cell : Chaos Theory.

Ikke at jeg har prøvd det, men det ser utrolig bra ut og det kommer rett før jul. :)

Tror ikke d kommer før mars neste år, d ble utsatt for en stund siden ;)

Lenke til kommentar
Driv3r. Mye dårlig kritikk, men jeg mener det er kongebra. Kjøringen er av beste slag!

Det er en elendig spill , en dårlig kopi av GTA.

Det er så pass bugga at vis du kjører sakte på noen enkelte lykte stolper så havner du oppå lykte stolpen :!:

Og du dreper hele bilen ved og kolidere i fortaus kanten :S

Lenke til kommentar
Synes Fable er genial. Eneste minuset med spillet er at det er litt for kort. Men dog, gå for den, du vil ikke angre!

Det er så riktig det :yes:

er på den fjerde gangen nå :love:

Leisure Suit Larry Magma Cum

Orker ikke og si hvor dårlig dette spille er en gang.

Men det er helt enomt dårlig, har lakt ut flere poster hvor jeg ''hater'' dette spillet.

Det er det samme fra start til slutt Styre en liten sperm og være kjapp på pil tastene :thumbdown: (Du skal nemmelig mikse noen elendige drinker)

Lenke til kommentar
Driv3r. Mye dårlig kritikk, men jeg mener det er kongebra. Kjøringen er av beste slag!

Det er så pass bugga at vis du kjører sakte på noen enkelte lykte stolper så havner du oppå lykte stolpen :!:

synes ikke det er så mye bugs jeg. Og de jeg har funnet er bare morsomme og krydrer spillet med litt humor :)

Lenke til kommentar

synes ikke det er så mye bugs jeg. Og de jeg har funnet er bare morsomme og krydrer spillet med litt humor :)

Hvis du syns det er morsomt....smak og behag da.

Lenke til kommentar

Det er fantastisk å se at det finnes personer som nyter det drittspillet der! Det synes jeg er gøy ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg kjøpt meg Fable og har vel spilt det i ca. 10 timer.

Det er dødsfett, men jeg har litt lyst til å prøve det nye Metroid Prime spillet.

Er det verdt å kjøpe seg en Gamecube bare pga. Metroid Prime serien?

Syns det ser veldig fett ut.

Hvis det BARE er Metroid du har lyst på på GC'en har du VERDENS MERKELIGSTE smak.... men... ja, det er verdt det. Veldig fete spill. MEN... man må like den type spill... De er en smule hardcore. Uansett, masse annet fett på GC'en også. Og Resident Evil 4 i mars ser jo ut som det feteste spillet noensinne.

Lenke til kommentar
Hvilke spill bør jeg ønske meg til jul?

Har skrevet opp Half-Life 2, men har tar gjerne imot flere tips.

Spill jeg har:

Xbox

- Halo og Halo 2

- Ninja Gaiden

- Rainbow Six 3

- Fifa Football 2003

- Splinter Cell

- NFSU 2

PC

- BF 1942

- Rainbow Six

- Dance eJay

- Flight Simulator 2004

- Call Of Duty

- Heroes 3 og 4

- Splinter Cell

- Half-Life Generation

Har sikkert fler men husker ikke for øyblikket.

Takk for alle svar :)

Gta san andreas uten tvil.. Det skal jo både være mye større og mye bedre enn alle de andre spillene.. de andre spillene er jo kongebra så da kan du jo tenke deg selv.. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...