Thewiz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvilke spill bør jeg ønske meg til jul? Har skrevet opp Half-Life 2, men har tar gjerne imot flere tips. Spill jeg har: Xbox - Halo og Halo 2 - Ninja Gaiden - Rainbow Six 3 - Fifa Football 2003 - Splinter Cell - NFSU 2 PC - BF 1942 - Rainbow Six - Dance eJay - Flight Simulator 2004 - Call Of Duty - Heroes 3 og 4 - Splinter Cell - Half-Life Generation Har sikkert fler men husker ikke for øyblikket. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Wwe smackdown VS Raw, utrolig fett wrestling spill. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Wwe smackdown VS Raw, utrolig fett wrestling spill. Liker desverre ikke sånne spill. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 CS, MoHAA, MoHPA, Battlefield Vietnam Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 CS, MoHAA, MoHPA, Battlefield Vietnam Hva står MoHAA, MoHPA for? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 MoHAA står for Medal of Honor: Allied Assault. MoHPA står for Medal of Honor: Pacific Assault, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Call of Duty - United offensive Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Call of Duty - United offensive Er det ikke ganske likt det første? Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Call of Duty - United offensive Er det ikke ganske likt det første? er nok det, men er fin mp del også. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Til Xbox: Splinter Cell: Pandora Tomorrow Timesplitters 2 Freedom Fighters The Thing PGR 2 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 far cry ja. det er et kong spill Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Driv3r. Mye dårlig kritikk, men jeg mener det er kongebra. Kjøringen er av beste slag! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Skal du ha kjøre spill er det NFSU 2 eller Bournout som gjelder. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Liker bedre friheten man har i Driv3r sånn som å løpe rundt å rappe biler, og skyte litt på tilfeldige forbipasserende Endret 7. desember 2004 av sablabra Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Dobbelpost Endret 7. desember 2004 av sablabra Lenke til kommentar
jotun1 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kva bør ein eigentleg kjøpe hvis ein ynskjer eit køyrespel til pappa og eit artig spel til sonen på 5 år. Gjerne 2 forskjellige spel, ser på gamezone at ein får nfsu for halve prisen av nfsu2 treng ein då kjøpe nfsu2 for å få full valuta for pengane eller klarar ein seg med nfsu. Fersk spiller med xbox under juletreet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg synes du skal gå for Fable hvis du er ute etter et spill med historie, og som du vil spille gjennom flere ganger. Koselig spill, men litt kort. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg synes du skal gå for Fable hvis du er ute etter et spill med historie, og som du vil spille gjennom flere ganger. Koselig spill, men litt kort. Har også tenkt litt på Fable, vi får se. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Er det noen spill som kan sammenligne seg med Fable? Har ikke hørt så mye om det, trenger noe å forholde meg til. Ligner det en smule på Zelda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå