holvik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har hørt at REMA selger DVD spiller m/40 DVD filmer for 1000 kr. Er det noen som vet hvilket merke dette er ? Tar den både + og - plater ? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har ikke peiling ( ), men ikke sats på det Rema skulle finne på å selge av elektronikk, tviler på at dette er noe særlig bra. Da ville jeg heller spyttet i litt ekstra og kjøpt noe med kvalitet en annen plass. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Vi har kjøpt en spiller, men har ikke prøvd den ennå, julegave til familien Men syns at tilbudet med 40-DVD filmer var så bra at jeg slo til. Om spilleren ikke er verdens beste, så er det jo mange filmer! De billigste DVD'ene man får på markedet i dag ligger på rundt 50 spenn. 40x50,-=2000,- ' Og her får man en DVD spiller + 40 filmer for 1000,- Har ikke sett noe spesielt på spilleren, men regner med at det ikke er noe mye surroundfunksjoner og greier;) Kan sikkert gi tilbakemelding på spilleren etter jul! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hva slags filmer er det snakk om? Filmer i DVD cover eller bare i lite plastetui? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg vet egentlig ikke, lurer på det selv, har ikke pakningen her... fattern har visst gjemt den unna til jul=P Hehe... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 På rema der jeg jobber selger vi den for 850,- , vi har solgt en god del, og merkverdig nok ikke fått noen klager på den enda De 40 filmene er jo noen drittfilmer, så man bør håpe det i hvert fall er litt futt i dvd-spilleren Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Om filmene er dritt så er jo det bare å gi de bort i julegaver, 40presanger ekstra det... Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har testet DVD-Spilleren, den ga et overraskende bra bilde!! Har tilkobling til Surround anlegg også, (noe jeg ikke forventet på en DVD-spiller til noen hundrelapper). DVD-filmene leveres i 13 cover. 4 Cover med en film i hver, og 9 som har 4 filmer i hver. De fleste filmene er av den litt eldre typen, og de fleste er i stereo. Men utvalget er stort, ikke de mest kjente filmene, men det er en del som er bra ja! Og med tanke på prisen, så er dette et bra kjøp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå