The_Droide Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Topic sier jo egentlig det meste da. trenger et headset med 2.5mm plugg, så hvis noen vet hvor jeg finner det så si ifra Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du kan vel bare kjøpe sånn omformer Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Hvor får jeg tak i det da?? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Over alt omtrent: Europris, elkjøp, lefdal, siba, Hifiklubben og stort sett alle andre elektro/plate/musikk forretninger ++++++ Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Over alt omtrent: Europris, elkjøp, lefdal, siba, Hifiklubben og stort sett alle andre elektro/plate/musikk forretninger ++++++ Jeg har ikke sett 2.5mm adapter noen steder. Du tenker ikke på vanlig 3,5 til 6,3mm adapter? 3,5mm er størrelsen på plugger til f.eks lydkort og mp3 spillere. 6,3mm er standard pluggstørrelse til hifi komponenter. 2,5mm er størrelsen på div handsfree-sett såvidt jeg vet. Endret 8. desember 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kva skal du bruke det på? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 oki da misforsto jeg litt Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Kva skal du bruke det på? Jeg ønsker meg en MSI MEGA Player 516 (MP3-spiller) til jul og så på den testen til hw.no at headsettet som fulgte med skulle visst være ubrukelig, og at den kun hadde 2.5MM plugg...... rett meg hvis jeg tar feil da oppdatert: jeg fant ut at man fikk med en minijack-to-2.5mm kabel så.... takk for all hjelpen anyways Endret 8. desember 2004 av The_Droide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå