mrtzter Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Panasonic x700 eller Samsung D500? (om det var x700 da? Den NYE værtfall) Hvem ville dere ha valgt?? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det som kanskje taler mot X700 er størrelsen. Bortsett fra det så virker den å være super. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har ikke X700 ganske lav oppløsning på skjermen? (I forhold til de andre Symbian-telefonene) Da er det jo ikke sikkert at det går ann å få så mange programmer til den (som man kan få til 6600 liksom) Ville valgt D500 jeg! Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har ikke X700 ganske lav oppløsning på skjermen? (I forhold til de andre Symbian-telefonene) Da er det jo ikke sikkert at det går ann å få så mange programmer til den (som man kan få til 6600 liksom) Ville valgt D500 jeg! Var en relativt stor diskusjon om oppløsningen til X700 her på forumet for litt tid tilbake. Tror konklusjonen ble at det er flest politelige kilder som sier vanlig S60 oppløsning, altså 208x176. Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 gå for Samsung, kvaliteten til Panasonic er bånn i bøtta, aldri opplevd så mye feil på ett mobil merke i det siste året som med Panasonic...orker ikke å selge det lengre... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Var en relativt stor diskusjon om oppløsningen til X700 her på forumet for litt tid tilbake. Tror konklusjonen ble at det er flest politelige kilder som sier vanlig S60 oppløsning, altså 208x176. Mhm, husker jeg leste artikkel fra ceBIT her på Amobil, hvor mannen i Panasonic-skranken sa det ville være 176x208 piksler på den. Men tror det var så mange som sa at det var 132x176 på den, at jeg rett og slett skifta side. Ser de har fått skifta til 176x208 på gsmarena.com også nå. Da blir jo dette en ganske kul telefon. Synd at den "kun" har VGA-kamera. EDIT: HybRis: Folkeaksjonen mot hvem Hoho...! Endret 8. desember 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hvis jeg var deg så ville jeg valgt D500 men spørs jo hva du vil ha.....tror nok du får enklere solgt d500 f.eks enn x700 men spørs jo hva du vil ha og prioriterer:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå