RS2000 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hei. Har planer om å sette opp en maskin med Fedora 3. På nedlastingssiden er det to versjoner. Har det noe å si hvilken versjon jeg laster ned? Link Endret 8. desember 2004 av blacktower Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det er hvilke arketektur du har 64 eller 32 bit Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 For å få de riktige filene må du laste ned: FC3-i386-disc1.iso FC3-i386-disc2.iso etc. En annen ting - den offisielle Red Hat serveren er veldig belastet, så jeg anbefaler deg å bruke den norske serveren. ftp://ftp.uninett.no/pub/linux/Fedora/core/3/i386/iso/ Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Apropos Fedora filer, hva er dette for noe, og hva kan den brukes til? FC3-i386-rescuecd.iso Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hvis systemet kræsjer så kan du sikkert bruke den som en rescue cd. last den ned du Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Apropos Fedora filer, hva er dette for noe, og hva kan den brukes til? FC3-i386-rescuecd.iso Den inneholder noen verktøy som f.eks. ny GRUB-installerer som du kan bruke hvis PC'n krasjer og du ikke kan starte Fedora igjen. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Apropos Fedora filer, hva er dette for noe, og hva kan den brukes til? FC3-i386-rescuecd.iso Den inneholder noen verktøy som f.eks. ny GRUB-installerer som du kan bruke hvis PC'n krasjer og du ikke kan starte Fedora igjen. Eller windows krasjer bootloaderen (fjerner menyen). windows er veldig flink til å fjerne bootloadere, spesiellt når den må reinstalleres. Men det er vel aldri noen som kunne finne på eller på noen måte er nødt til å reinstallere windows? Spøk til side: All funksjonaliteten som finnes på rescue-CD, finnes (så vidt jeg vet) også på cd1. Men den er kjekk å ha når du skal ha gjøre NFS-installasjoner (installasjoner over nettverk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå